VivanDivan

VivanDivan

söndag 6 januari 2013

Frödinge ostkaka till frukost…busigt va? ;-)

Halloj igen! Idag har jag bestämt mig för att stoppa i lurarna i öronen med min bästa spellista och sen gå på en riktigt lång promenad för mig själv. Var sååå länge sen jag rörde på mig och det nästan spritter i benen på mig…Och jag lovar det har absolut inget att göra med vad jag åt till frukost he he…

Det var nämligen den överblivna Frödinge ostkakan som snart går ut i datum och det är ju himla synd att kasta den :) Så på med elvispen på morgonkvisten och så hallonsylt på det…mmmm

DSC_0258 (2)

Sen kom förstås barnen upp och såg vad mamma ätit och då kunde jag ju inte gärna neka dem heller. Som tur är föreslog de själva att de skulle äta smörgås och youghurt först. De är kloka mina småttingar :)

7310890100685

(bild lånad från frödinge)

Tjolahopp så länge, nu ska jag promenera bort lite ostkaka hi hi

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

5 kommentarer:

  1. Mmm. Perfekt frukost. :)
    kram

    SvaraRadera
  2. Mums vilken god frukost. Jag älskar sött på morgonen..
    Kram

    SvaraRadera
  3. Men gud så gott! det är nog 20 år sedan jag åt ostkaka, nu blev jag sugen!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  4. Men ostkaka är bara sååå gott, det kallar jag en syndigt god frukost. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  5. Ja det var riktigt gott hörrni :)

    Kram alla fina
    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar