VivanDivan

VivanDivan

torsdag 3 januari 2013

Hotell Transylvanien och snabbmat när det är som bäst???!!!

Halloj i stugorna! Precis hemkommen från bion som jag och barnen var på idag. Hotell Transylvanien såg vi och den var faktiskt riktigt rolig även för vuxna :) Vi skrattade gott allihop.

hotell

Popcorn måste man ju ha och vi brukar alltid köpa en stor men får alltid släpa med oss halva hem då vi inte orkar äta upp allt…

P1260415

Vi poserar lite i foajen innan filmen börjar

P1260407

Vissa kort bättre…

P1260406

…än andra :)

P1260408

Jo, just det

P1260411

My princess

P1260419

And the Prince…(ignorera linslusen som tittar fram där he he)

P1260423

Hon fick en egen bild istället

P1260426

Nya filmstaden i Västerås känns sååå himla fräsch och det är gott om plats för benen, bekväma stolar och drickahållare till varje stol. Perfekt

P1260429

Sen tjatade barnen sig till McDonalds så det var väl bara att ställa upp….

P1260432

Själv hade jag beställt en Chicken Wrap och efter 25 minuters väntande hade jag fortfarande inte fått den så jag gick och frågade lite försynt om de glömt den. “Jaha, nej den har vi kastat för vi trodde inte nån skulle ha den” Och det var inte direkt någon rusch på restaurangen och vi satt alldeles vid kassan och de kan ju inte mena att man ska stå och vänta en halvtimme på sin mat för att få den…Sen körde de igång städmaskinen som bullrade så vi knappt kunde prata och golvet blev så blött att det nästan var lite otäckt att gå där. Snorhalt blev det…Det är “snabbmat” när det är som bäst eller hur :)

P1260434

Men kidsen blev glada över sina Happy Meal-leksaker i a f som får läggas till samlingen som jag brukar rensa lite då och då…:)

Hade tänkt lägga ut lite dagensbilder också då jag faktiskt hör och häpna tog såna på min nya reafynd-tröja från ChillNorway som jag hade på mig idag. Men det blev så mycket bilder ändå så jag får återkomma med det senare om ni vill…

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

3 kommentarer:

  1. Åh den chillnorway tröjan står höööögt upp på min wish-list, vart rea-fyndade du den? Hur är den i storlek, jag blir alltid så osäker när jag ska välja :D

    SvaraRadera
  2. Den är verkligen sååå gosig den här tröjan. Stod på min wishlist också men tyckte den var hiskeligt dyr. Hade helst velat ha den vita men hittade ingen så slog till på den här i en norsk webshop där de hade den till 50% då. http://www.zanz.no/store/#!/~/product/category=609127&id=15458837

    Vet att den finns på rea på Tintinstyle och Nantucket också :-)

    Jag har den i Small och den är normal i storlek tycker jag

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  3. Snygg tröja:) Det är mysigt med sådana dagar tillsammans med barnen.,
    kram

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar