VivanDivan

VivanDivan

lördag 5 januari 2013

Ett par UGG och ett Madame Stoltz i närbild

Halloj igen! Tjatigt idag va? Tänkte bara hoppa in en snabbis och visa lite närbilder på mina nya UGGs som jag reafyndade på Nelly. Jag har spanat på dessa hela hösten och vintern men tyckte de var för dyra. Nu till 50% rabatt tyckte jag de var överkomliga. Precis bara sååå jag tycker jag de är. Funderade först på de svarta när de kom men då jag har så mycket svarta skor och inte så många bruna passade det perfekt. Och de är galet mjuka och sköna att gå i också så ett riktigt toppenköp måste jag säga…

DSC_0245 (2)DSC_0193 (3)DSC_0197 (3)

Sen måste jag visa mitt nya fina zinkhus från Madam Stoltz också som jag klickade från Ironhouse.se. Superfin webshop med massa fint och då det här zinkhuset varit slut överallt lade jag in en sån här “maila-mig-när-det-finns-i-lager-igen” och förra veckan fick jag ett mail att de fått in dem igen så jag beställde ett fort som sjutton då jag vet att de varit väldigt populära.

DSC_0247 (2)DSC_0189 (3)DSC_0187 (3)DSC_0183 (3)DSC_0248 (2)

Nu ska jag bara hitta ett bra ställe att ställa det på. För tillfället står det på golvet i lilla TV-rummet där jag nu ligger och tittar på det. Myyyyys…

Ha det nu så fint den här trettondagsafton så hörs vi sen

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

8 kommentarer:

  1. Underbart zinkhus!!!! Fick bli en beställning för mej oxå hi hi.Lika underbara skor,önskar bara jag kunde gå i sådana. Tack för din inspiration o alla vackra bilder /Marita

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad kul, tack för dina fina ord :)

      Kram
      /Vivvi

      Radera
  2. Uuuursnygga skor, sugen på svarta... Hur är de i stl tycker du? Kram Annelie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tycker de är normala i storlek men lite trånga i vristen. Var lite svårt att få ner foten först men jag tror de töjer sig. Dessutom rätt smala men jag har smala fötter så på min fot satt de jättebra :)

      Kram
      /Vivvi

      Radera
  3. Snygga klick allt ihop. Valerie blusen blev jag sugen på..
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag var också sugen på blusen jättelänge och så tog den slut överallt men på Nelly brukar man kunna hitta saker :) Tror den heter Fiona top om du ska googla :)

      Kram
      /Vivvi

      Radera
  4. Oh älskar både skor och zinkblus!!!! KRAM

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar