VivanDivan

VivanDivan

söndag 13 januari 2013

Partydags och fest-top inspo

Halloj där! Här i huset är det för tillfället helt tyst. Jag blev visst ensam nu på eftermiddagen för resten av familjen åkte in för att titta på innebandy. Jag har roat mig med att äta glass och titta på ett par avsnitt av Vampire Diaries plus lagat till en lasagne och storsats köttfärssås när jag ändå höll på. Den här helgen har varit riktigt lugn och skön och man är laddad för en ny vecka. Konferens fre-lör och sen på lördag ska det bli lite partajande minsann. Ååå vad jag är sugen. Var sååå himla länge sen jag var ut och svängde mina o-lurviga. Ska bli så himla skoj och förstås börjar man fundera på vad man ska ha på sig. Jag tror jag har en stass redan som är gammal sen förut som det lutar åt men det skadar ju inte att kika på lite inspiration. Och vart gör man det bäst när det gäller partykläder? Jo Nelly förstås. Sååå mycket fin inspiration. Tänkte mig kanske mina Circle of Trust leopardjeans med en svart top till…Här är några jag tyckte var fina…

Först ut Jeane Blush 199 kr. Lite vågad kanske men så söt med peplum-vipp…

JeanneBlush199

Transparent från Vila 179 kr

Vila179

Långärmad från Vila som jag har i vitt och trivs jättebra i. 349 kr

Vila399-2

Samsoe Samsoe 649 kr med galet snygg rygg

SamsoeSamsoe-69

Bruuns Bazar 1495 kr lite a-line så man inte behöver hålla in magen ha ha

BruunsBazar-1499

Lite mer dressad top från Vila i spets med paljetter. 399 kr

Vila399

Osså två toppar från Sparkz. Den första 249 kr. Transparent med glittertråd

Sparkz-249

Tubtop också från Sparkz med paljetter. Aldrig fel :) 299 kr

Sparkz-299

Neheh, här kom familjen hem nu så nu blir det lasagne.

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

2 kommentarer:

  1. Ska bli så himla kuuuuul! :))
    Jag gillade den med paljettkragen mest! :) Kram

    SvaraRadera
  2. Kul med partaj ibland. Jag spontangillade den från Samsoe Samsoe som attan. Men alla funkar ju till de grymma leopardarna, som jag ju skaffade på grund av dig, så tack för tipset... :o) Kram!

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar