VivanDivan

VivanDivan

lördag 26 januari 2013

Godaste frukosten och Safe House

God morgon sötnosar! Lite snabbis här nu innan vi ska ta tag i dagen. Morgonen har spenderats med film och lite tända ljus. En kopp gott te och så min favoritfrukost. Turkisk youghurt med banan, kanel och så Kellog’s Special K med röda bär….sååå himla gott

DSC_0292

Mumsich!

DSC_0291

Filmen jag tittat på hette Safe House med Denzel Washington och Ryan Reyndolds

safehouse

Ganska rörig film och snabba klipp så man blir snurrig. Handlingen ok men njae, ingen toppfilm i min smak. Får två VV av mig

VV

Nu ska vi göra oss iordning för kalas (Emilia) och teater (jag och Felix). T håller på att hjälpa sin pappa med ved och sen skulle han nog åka lite scooter tror jag. En helt ok lördag tror jag minsann det kommer bli med lite tacos ikväll som avslutning

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar