VivanDivan

VivanDivan

söndag 27 januari 2013

Cindstory änglavingar och knasigaste soffbordet

God morgon söta vänner! Inte mycket kvalitativ sömn inatt inte. Jag och T skulle titta på Hypnotisören igår kväll när barnen somnat. Jag somnade förstås för klockan var nog efter elva när vi började titta. Men T såg klart och så gick han in i vardagsrummet och tittade på TV medans jag låg kvar i lilla TV-rummet och sov. Tydligen somnade han också sen och vid fyra vaknade jag och kände att nu är det dags att gå upp i sängen då man ju inte sover sådär jättebra i en soffa. Väckte T och vi gick och lade oss men vips så var jag klarvaken. T somnade förstås direkt och jag bara låg och vred mig och kunde absolut inte somna. Slutade med att jag satte på TVn klockan fem och har varit vaken sen dess. Gaaaah, sovmorgon vad är det för nåt?

Nu har T åkt iväg med de små på innebandyträning och jag tänkte titta klart på filmen. Sen måste jag jobba lite i eftermiddag också. Usch, inte sådär jättesugen men har man en deadline så har man…

Tänkte i a f visa en gårdagens här som bestod av mysigaste och skönaste tröjan från Cindstory. Ni vet den där hypade tröjan som “alla” har. Och jag föll visst jag med och den är verkligen såå skön. Man kan ju ha vingarna både bak och fram och igår blev det fram för mig. Min köpte jag från Tintintsyle. Till har jag jeans G-star och stövlar Timberland Mukluks

P1260701P1260703P1260705P1260704P1260702P1260708P1260707P1260706

Vad gillar ni mitt snygga hörnbord bredvid soffan förresten? :) Två såna där gamla äppellådor jag ställde på varandra. Vi beställde nytt soffbord plus hörnbord från Mio i höstas men hörnbordet var restat så då får man taga vad man haver.  Fick dock ett SMS nu i veckan att bordet kommit så nästa vecka får vi ett riktigt bord :) Det börjar ta sig nu i vardagsrummet. Men vi har ännu inte orkat tapetsera om där. Tapeterna ligger så fint i sin kartong men vi stressade inte med det före jul eftersom vi tyckte vi kunde leva med de som var ett tag….Men nu börjar jag bli lite sugen på att ta tag i det…Lampan är b t w gammal med ny skärm från Tine K.

♥ Puss & Kram ♥
/Vivvi

2 kommentarer:

  1. Du är fin som vanligt! Men tröjan ser väldigt stor ut.... Är den stor i storleken? Trevlig Söndag! Hälsningar Lotta

    SvaraRadera
  2. jättefin tröja,vilken brun utan sol använder du?
    alltid så fina kläder du klär i allt!

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar