VivanDivan

VivanDivan

tisdag 15 januari 2013

Ohhh yes! or I wish??? moahaha

Halloj! Här kommer en kortis bara.Här är familjen på kalasande medans jag kände mig lite sådär halvhängig så jag stannade hemma i soffan.Kan vara trötthet efter några sömnlösa nätter senaste veckan. I sure hope so för jag vill INTE bli förkyld nu till helgen…Nope, det går inte alls an…

Men jag har roat mig kungligt här hemma….Lite vampyrer och oh la la…:-)

ohyes

Thi hi…I wish right! :-) Gamla kärringen har blivit tossig tänker ni :-) Tantsnusk…yepp, can’t get any better

Nu tillbaka till säsong 2

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

2 kommentarer:

  1. Hihihi. Vad roligt inklipp.
    Ja, jag önskar också.
    kram!

    SvaraRadera
  2. Hahaha, du är för härlig. Vem vill inte stå i mitten där? :)
    Kram

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar