VivanDivan

VivanDivan

tisdag 1 februari 2011

It’s alive….och när katten är borta

God morgon bloggisar!

I’m alive and back and kicking eller hur var det låten gick? :-) Kan inte säga att jag är i toppform, sprängande huvudvärk och seg som sjutton men jag SKA INTE ta en treo. Inte två heller för den delen. Nu är det treoavgiftning som gäller och jag kommer garanterat vara en sur-bitch nån  vecka framåt nu så ni kommer säkert få lite provocerande inlägg. Blir ju så mycket roligare då…

Igår skickade jag iväg T att storhandla men tiden drog iväg och barnen var hungriga och vad gör man då när man ligger med migrän och knappt kan röra sig. Jo, korv med bröd, pillriga ärtor och picknick i sovrummet framför TVn. Ungarna älskar det och tycker det är såååå mysigt och varför inte tänker jag. Rutiner i all ära men ibland tycker jag det är ok med korv och bröd till middag. Och man MÅSTE INTE sitta i köket vid köksbordet och äta varje kväll. Nä, lite vardagslyx för alla i familjen tycker jag. T avskyr det dock. Han är en sån där traditionsbunden typ som tycker man sitter vid köksbordet tillsammans och äter middag. Så när katten är borta dansar råttorna på bordet ha ha…

P1050944

På tal om katter som är borta ska vår lille kisse till veterinären idag för att kastreras. Stackarn, vet inte vad som väntar honom nu när han sitter här och tittar på mig…..Kommer vara en som är riktigt emlig i eftermiddag kan jag tänka…

EdlingsMarlow-4v

Så här söt var han när vi fick hem honom (bilden har jag lånat från uppfödaren)

 

 

 

 


Nehej, nu ska jag sätta fart här hemma. Dagens idag består av blus Odd Molly remix blouse almost black, linne Odd Molly suitehart minidress dark powder, kjol Vero Moda, knästrumpor Odd Molly jacquard long socks dark grey, stövlar La Redoute creation

P1050946P1050945P1050948P1050949P1050951

Puss & Kram

/Vivvi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar