VivanDivan

VivanDivan

tisdag 8 februari 2011

VAB i mysoutfit

God morgon! Idag är vi hemma jag och barnen. Emilia har haft en jättejobbig natt med jätteont i örat. Vi har inte sovit många minuter varken hon eller jag. Vad maktlös man känner sig när varken alvedon eller nässpräy hjälper och hon gråter av smärta :-(

P1060216

Idag är hon dock mycket piggare och verkar inte alls ha så ont och då känns det nästan dumt att man är hemma men med tanke på hur hon sovit inatt får hon väl vila upp sig idag med lite film och mys. Förstås så ville inte Felix heller gå till förskolan när vi skulle vara hemma och det är klart att han får vara hemma. Myser lite med Marlow framför TVn.

P1060214

Själv ska jag försöka jobba lite under dagen. Brukar gå ganska bra då de är rätt bra på att roa sig själva. Nu är det tydligen vtech på G….

P1060218

Dagens idag består av klänning/tunika ChillNorway Topaz tunic, sjal Love Forever, leggins H&M och raggsockor som jag fått av mamma.

P1060202P1060203P1060204P1060200P1060201

Puss & Kram

/Vivvi

2 kommentarer:

  1. usch vad det är jobbigt när de små har ont i öronen! Min son hade det kring jul och det slutade med akutbesök på julafton :(
    Har du provat med den gamla huskuren fetvadd? När inget annat hjälper så är värme från den väldigt skön och att man slipper höra så mycket med det örat tror jag....


    Du håller stilen i fin chillnorway :)

    Kram från V

    SvaraRadera
  2. Ja, det är inte kul när de har örvärk. Som tur är gick det över fort denna gång. Tack för tipset om fetvadd. Ska jag verkligen komma ihåg till nästa gång.
    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar