VivanDivan

VivanDivan

onsdag 23 februari 2011

Jag lever men ingen ork just nu…

Goddagens! Vad är oddsen för att man ska åka på först en magsjuka och sedan feber och dunderförkylning samma vecka? Har i a f hänt här hemma. Torkar snoriga näsor och kurerar oss så det finns inte mycket ork till bloggande just nu. Tänkte i a f kika in och tala om att jag lever. Ska försöka pallra mig till jobbet imorrn och barnen är pigga i a f så det är ju skönt. Ikväll kommer T hem och oj vad vi längtat! Fattar inte alla ensamstående hur ni klarar er. Blir man sjuk rasar ju hela tillvarorn. Var tvungna att åka in och handla igår för det saknades massa saker här hemma och det var ju ingen höjdare med feber och två snorloppor med sig.

Lite nytt snyggt från Nelly piggar jag upp mig med….

Ascoola skor från Anna Lundberg (449 – 599 kr). Har aldrig hört talas om men hur snygga är de inte. Men skynda fynda, för dessa kommer gå åt som smör.

Astrid Shoes SEK 599, Anna Lundberg - NELLY.COM Hong Kong Shoes SEK 599, Anna Lundberg - NELLY.COM Stockholm Shoes SEK 499, Anna Lundberg - NELLY.COM Linnea Shoes SEK 449, Anna Lundberg - NELLY.COM

Jacka Modström 1395 kr

Obey Jacket SEK 1395, Modström - NELLY.COM

Laundry Dress från G-star 1295 kr (mycket snyggare i r l och jag måste ju alltid ha något från G-star i mina klipp-inlägg)

Laundry Trench Dress SEK 1295, G-star - NELLY.COM

Leggins Twist & Tango 449 kr. Mycket speciella leggins men lite dyra kanske för ett par leggins. Kanske man kan åstadkomma själv om man är lite sykunnig med ett par billigare grå. 

Twisted Leggings SEK 449, Twist & Tango - NELLY.COM

Jumpsuit Dry Lake 699 kr. Riktigt snygg. Måste ju ha en jumpsuit till våren, synd att denna inte fanns i min storlek men visst är den tjusig med klackar och glittrigt halsband. 

Monique Jumpsuit SEK 699, Dry lake - NELLY.COM

Klänning One Teaspoon 699 kr. Ser så mjuk och skön ut och väldigt speciell Asylum Dress SEK 699, One Teaspoon - NELLY.COM Lädershorts Vila 349 kr. Hur snyggt som helst som modellen har. Tror jag jag ska satsa på nästa party. 

Liverpool Shorts SEK 349, Vila - NELLY.COM

Tunika Vila 399 kr. Fastnade för enkelheten i denna tunika men med fin spets nertill. Skulle också ha den som modellen med ett supersmalt flätat skärp. Sånt måste jag bara ha till våren, kommer nog synas på var och varannan människa i vår. Calma Tunic SEK 399, Vila - NELLY.COM Prickig cardigan Rules by Mary 799 kr. Tyckte den här outfiten kändes fräsch och jeansshorts är ju ett måste till våren. Och se, här kommer det smala skärpet igen. Gillar koftan, lite snyggt med prickigt tycker jag .

Kerensa Cardigan SEK 799, Rules By Mary - NELLY.COM Och till sist måste jag tipsa om ett märke som heter Kling. Jättesöta klänningar och kappan nedan är lite fulsnygg tycker jag. Mmm, skulle faktiskt kunna tänka mig den...Kappan kostar 649 kr och klänningarna från 379 - 479 kr. Det enda som är synd är att de flesta modellerna är onesize vilket ju inte alltid passar. Alice Trench SEK 649, Kling - NELLY.COM Palmerton Dress SEK 379, Kling - NELLY.COM Gladstone Dress SEK 479, Kling - NELLY.COM  Rockhampton Dress SEK 479, Kling - NELLY.COM

 

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

3 kommentarer:

  1. Hoppas ni kryar på er snabbt så ni kan få en fin helg.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Krya på er ♥

    Jättefina outfits har själv studerat med idag..skorna mja men som du säger kommer gå åt som smör och se på var å varanna kan jag tro VIla Tunikan med samla flätade skärpet såå snygg ja men får se om nåt hamna här hemma jumpsuiten super!!

    Skönt att backupen kommer hem!!!

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Så typiskt att ni skulle åka på så mycket elände när du var ensam vuxen i huset.
    Hoppas ni blir riktigt omhändertagna sen :)

    Krya på er!

    Kram från V

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar