VivanDivan

VivanDivan

torsdag 10 februari 2011

Odd Molly Timeless och sömnproblem

God morgon! Igår kunde jag verkligen inte somna. Kikade på film, dåliga deckare, surfade på datorn och blev aldrig trött. Familjen sussade så gott så men jag kunde inte somna. Tror jag höll mig vaken till 2 och kvart över 4 ringde klockan. Daaa vilken seg dag det kommer bli idag. Har ni varit med om fenomenet att när man ligger sådär och inte kan somna blir man hungrig. Jag låg och funderade på både det ena och det andra smaskiga som jag var sugen på men hade jag gått ner och tagit nåt i kylen hade jag definitivt inte kunnat somna så man fick vackert ligga där och vara hungrig…

Det är i a f torsdag idag så inte så långt kvar på veckan i a f. Torsdagar gillar jag faktiskt. Kan man säga: “Imorgon är det fredag, thank God”…(vad nu han har med det att göra )…

Nej, nu ska jag inte tråka ut er med utfyllnadstext. Här kommer min dagens. Invigning av Odd Molly Timeless i rose som ni fick rösta om häromveckan. Gillar den verkligen. Och äntligen en blus som har ärmar som räcker till. Har så långa ärmar och allt brukar vara för kort men denna sitter perfekt. Jag har den i strlk 1 och tycker den är helt normal i storlek. Har provat en 0a men tyckte den satt åt lite över ryggen. Till det har jag jeans G-star och stövlar Friis & Company.

P1060259P1060258P1060260P1060261P1060262P1060263P1060267P1060264P1060265P1060266P1060266

Puss & Kram

/Vivvi

5 kommentarer:

  1. Men oj vilken fin, den gjorde sig riktigt bra på dig!!!
    Jättevacker färg & du strålar!!!
    Ha en fin dag,
    kramisar Kicki.

    SvaraRadera
  2. Snyggis där timeless blusen sitter som en smäck på dig supersnyggt!!

    Provade linnet men la ner direkt inte alls min stil..nu funderar jag på denna :) supersnyggt!!

    Hoppas dagen går bra och du inte är allt för trötter...jobbigt fenomen det där att inte kunna sova!!
    Du ser iaf inte ett dugg trött ut utan som en strålande stjärna

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Väldigt snygg på dig! Har velat fram och tillbaka på denna... Osäker på längden och färgerna. Men nu när jag ser hur snygg den är till smala jeans och ett linne under, lutar det åt köp :-)

    SvaraRadera
  4. Ja den blev bra den färgen!

    SvaraRadera
  5. Tack snäääääälla NI! Vad gulliga ni är :-)

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar