VivanDivan

VivanDivan

fredag 11 februari 2011

Förstörda alla hjärtans dag överraskningar

Daaaa vad sur jag är just nu. Jag hade tänkt överraska maken på söndag(en dag före alla hjärtans dag för att överraskningen skulle bli total). Har bokat bord på fin restaurang och sen bio i smyg. Men nyss ringde en kompis till honom och frågade om han kunde vara med på rinkbandy på söndag kväll.

T frågar då mig: “Vi ska väl inte göra något speciellt på söndag va?”

Jag: “Vadådå?”

T: “Rinkbandy”

Jag: “Nä det går inte”

T: “Vadådå? Inte alla hjärtans dag förrän på måndag. ” FLIN

Och precis då är hela överraskningen förstörd. Suck. Nu vet han vad vi ska göra och inte alls lika kul längre….

P1060376_2P1060373_2P1060358_2P1060355_2P1060366P1060375_3P1060354_2

P1060379_2

Närå, riktigt såhär illa är det inte. Kan nog få trevligt på söndag ändå :-) Bara kul att leka lite med kameran och Photoscape. T tror förstås inte jag är riktigt klok som jag håller på och jag kan ju misstänka att ni är en och annan därute som också börjar tvivla på mitt förnuft :-)

Ha en trevlig kväll. Återkommer lite senare med mina “modemodeller” till kids som posat så fint i sina nya Meandikläder.

Puss & Kram

/Vivvi

2 kommentarer:

  1. Godmorgon Vivvi!

    Åh va fint cherry dress klädde dig.
    Enligt mitt tycke också helt perfekt i passformen.
    Färgen lyfter fram dina fina färger, dina starka färger.
    Du har karisma vet du det!!!
    Fin sjal hade du också till...har kikat på den i massor på NordLjus.

    Önskar dig en fin lördag!

    Kram Kicki.

    SvaraRadera
  2. Tack snälla Kicki, vad glad jag blir, verkligen. Inte dåligt att gå upp en lördagsmorgon och mötas av sådana här gulliga kommentarer :-)
    Sjalen är urmysig, kan jag verkligen rekommendera.

    Önskar dig en superbra lördag tillbaka
    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar