VivanDivan

VivanDivan

onsdag 9 februari 2011

Tänk vad en butik kan tjäna på en tjusig förpackning….

God kväll kära vänner!

Idag hämtade jag ut två paket med två efterlängtade saker och de två web-shoppar som fått äran att leverera till moi kommer definitivt att få leverera fler saker till denna dam….

Berättade ju om mitt sökande efter ChillNorway Cherry Dress och på Borgeby Kids & Friends fanns den ju men inte i webshoppen. Men de skickade den så gärna och var supertrevliga i mailkontakten. Det tycker jag är service och sånt kommer jag ihåg så dit återvänder jag gärna. Idag kom den, min fina klänning. Blir invigning imorrn eller på fredag så håll utkik.

P1060243P1060244

Men så till det här med föpackningar. Jag är helt galen i silkespapper. För mig är det ren lyx när butikerna slår in varan fint i silkespapper och man får en sån där fin bag istället för en vanlig plastpåse. Såna butiker gillar jag och återvänder gärna till. Där har de vunnit en kund :-) Webshoppar brukar i o f ibland ha fina silkespapper runt varan men förpackningen brukar vara en vanlig plastpåse. Så idag fick jag ett paket med min Timeless blus som jag beställt från Miss Greta och vad kommer den i? Jo detta….

P1060238P1060239

….alltså, jag ville knappt öppna det. Såååå himla lyxigt fint paket med sån där fin ask som man ser på amerikanska filmer. Och maaaaaaassa silkespapper. Min kväll är gjord i a f och fr o m nu kommer jag alltid kika hos Miss Greta först när jag letar efter ett plagg. (Jag är absolut inte sponsrad utan jag tycker denna butik är värd lite reklam för detta fina paket). Så där har de vunnit en kund ….

…och just det, det var ju nåt i paketet också…höll jag på att glömma. Vad var det för trasa nu då ha ha….

P1060242

Invigningsbilder imorrn eller på fredag. Den som kikar in får se.

God kväller kära bloggisar

Puss & Kram

/Vivvi

2 kommentarer:

  1. Hej Känner igen det där ,är likadan.Känslan och prasslet med silkespapper.Den tunikan vill jag ha fast den vita ,men är den lång i ärmen. Tycker det är jobbigt om armarna är långa.Ha det gott Lena

    SvaraRadera
  2. Hj Lena!
    Ja visst är det härligt med silkespapper. Jag är jättenöjd med att den har så långa ärmar för jag har rätt långa armar så det passar perfekt :-)
    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar