VivanDivan

VivanDivan

måndag 7 februari 2011

Har ingen bra titel idag….

God morgon! Idag har jag verkligen inte någon bra titel till detta inlägg. Det är måndag morgon, som vanligt segt att komma upp. Måndagar är verkligen veckans helt klart sämsta dag. Som vanligt hann man inte med allt man skulle på helgen. Får ni den känslan någon gång, att helgen var för kort? :-)

I veckan kommer det inte hända något speciellt förrutom de vanliga rutinerna. Undrar vad man ska hitta på till helgen? Ska i a f ta tag i min träning nu och försöka hitta någon bra träningsform som passar. Så himla svårt nu på vintern tycker jag när man har småttingar, pendlar till jobbet och inte är hemma förrän kl 18. Då är det ju bara middag, lite plock, mys med barnen och sen nattning. Och efter det har man ju ingen lust att åka iväg till nåt gym eller liknande. Blir bättre när det är ljusare ute så man bara kan dra på sig löparskorna och ge sig ut.

Blir inte roligare än såhär i det här inlägget så här kommer en dagens. Jag ska försöka hinna klart mitt modemåsten-inlägg ikväll.

Tunika ChillNorway Jasper tunic, jeansleggins Pieces, stövlar UGG, sjal Ester Elenora.

P1060181P1060177P1060178P1060179P1060182P1060180

Puss & Kram

/Vivvi

4 kommentarer:

  1. Hej Vivvi!!
    Du är jättefin idag!
    Önskar dig en härlig måndag....det sega & trögstartade loppet blir bättre ju längre in i veckan vi kommer. Jag håller med dig!!! :-)
    Jag har en Jasper tunica i navy, fast inte på mig idag. Jag har jeansleggings och Cherry dress i olive. Ska iväg och massera nu.

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Fräsching där!!
    Kikade in ditt inlägg med Kapp Ahl klänningen jag skrev om igår, riktigt söt och prisvärd. Liite kort dock men jag ska i alla fall prova den vid tillfälle, den i rosa för mig som är helt galen i den färgen.:-D
    Kram Ina

    SvaraRadera
  3. Tack snälla ni! Kände mig faktiskt inge fin alls idag så era fina kommentarer behövde jag :-)
    Lycka till med KappAhl klänningen Ina!
    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar