VivanDivan

VivanDivan

torsdag 3 februari 2011

ChillNorway Cherry Dress found och enkät avslutad

Nu har jag suttit och mailat de butiker som tagit hem klänningen från ChillNorway (Cherry dress) som jag vill ha och tänk, två stycken har mailat tillbaka redan och de skickar också så nu kan jag få min efterlängtade klänning. Ska bara få reda på hur jag för över pengar så är den snart min. Och vilken service från tjejen på ChillNorway som skickade listan till mig. Toppen! Lägger väl ut bilden igen om någon missat vad det är jag suktat efter…

3213_20110420121953840177

(bild från Tintinstyle)

Sen måste jag ju tacka er som har röstat i min lilla enkät här angående vilken färg jag skulle välja på Timeless blusen. Väldigt jämnt resultat måste jag säga så jag har faktiskt fortfarande inte bestämt mig velmaja som jag är. Men det kommer antingen bli den grå eller den rosa för de fick mest röster…Ska bestämma mig väldigt snart och sen ska man hitta en i rätt storlek också men det tror jag inte ska vara några problem, finns i rätt många webshoppar…Såhär röstade ni:

2993_2010114914194970170

Grå

15 (37%)

 

 

 

 

 

2992_201011113144711148273

Vit

  12 (30%)

 

 

 

 

 

2994_2010114914112034988

Rosa

  13 (32%)

 

 

 

 

 

IngenimagesCA3DJNCI

 

  2 (5%)

 

Ja, sådana I-landsproblem man har. :-)

Imorgon kommer en ny enkät och då är det mobiltelefoner som gäller.

Nu ska jag kolla om det finns nåt bra på TV att somna till.

Sov gott bloggisar

Puss & Kram

/Vivvi

4 kommentarer:

  1. Vilken fin service och vad kul att få hem något du längtat efter!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag har jämfört min nya sjal mot din Love Foreversjal, de är ruskigt lika. Skulle du kunna fota din sjal, när du har tid och skicka några bilder till mig. Skulle vara intressant att jämföra dom. Frågan är vem är kopia på vem. Hade ingen aning om att de var så lika.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hej Vivvi!

    Grattis till din Cherry dress :-)
    Jag hämtade ut min blå igår & har en olive sedan tidigare...dock har jag inte invigt dem ännu pga kortärm - fryser, men det kommer. De kommer också bli toppen att ha i sommar att bara dra på sig. De är så himla fina.

    Önskar dig en jättehärlig fredag!!!

    Kramis Kicki.

    SvaraRadera
  4. Frösötös: Ja visst är det toppen :-)

    Christina: Visst kan jag ta lite bilder. Ska komma ihåg det ikväll. Ruskigt lika ju...

    Kicki: Tack! Ååå, får hoppas du får ordning på bloggen så man kan få se lite bilder :-)

    Kram till er och jag önskar er en jättetrevlig dag
    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar