VivanDivan

VivanDivan

torsdag 24 februari 2011

Tillbaka till livet och idag ger jag färgen en chans

God morgon! Idag är det dags att åka tillbaka till jobbet igen efter snart en veckas isolering med magsjuka och påföljande förkylning. Känns nästan som att pust, nu får jag vila för det är inte lätt att vara hemma med två småttingar, sköta hem och hushåll plus samtidigt vara sjuk inte. Men nog om det, nu känner jag mig lite piggare men förkylningen hänger i och lite matt är jag nog allt. Ställde mig på vågen imorse….-2,5 kg på fyra dagar. Inte kul alls så till helgen blir det att äta upp sig igen.

Idag muntrar jag upp mig med lite färg i vinterkylan. –28 grader hemma hos oss så det är riktigt riktigt kallt men det kan inte hindra att  vårkänslorna börjar komma. Hade tänkt sälja den här blusen men någonstans ville jag nog inte för jag satte ett rätt högt pris och ingen nappade så jag ska börja använda den igen kanske. Vad tycker ni? Flopp eller “Give-a-lot”? (oj vad dåligt rim….:-) Största andledningen att behålla den måste ju vara de söta små tofsarna à la Maria Montazami. Riktiga små “tassels”…

Odd Molly Givealot tunic i apricot med jeans från G-star och stövlar Friis & Company.

P1060805P1060799P1060804P1060797P1060800P1060798P1060801P1060803P1060802

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

7 kommentarer:

  1. Fin färg till dig! Skönt att du mår bättre igen :-)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hm ditt inre jag har nog redan bestämt men jag tycker du ska behålla - jättesöt :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Härligt att få se dig på dina dagens-bilder igen! Du passar i färgen jättebra.
    Skönt att du är piggare & hoppas du klarar dig resten av våren nu. Att du fått din beskärda del.

    Kickikramar!

    SvaraRadera
  4. Jag tycker du var riktigt snygg i den färgen! Modellen är fin med så det borde vara en keeper=) Skönt att du mår bättre...fy vad trist är det att vara sjuk länge...särskilt som du skriver när man måste ta hand om hushållet ändå med...jag vet...;)

    KRAM!
    Adela

    SvaraRadera
  5. Jättefin färg på dig! Skönt att du mår bättre:)
    Kram

    SvaraRadera
  6. Behåll!! Den är jätte fin och blir perfekt till sommaren!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Tack tjejer! Ja efter idag har jag bestämt att den får vara en keeper. Fick fler komplimanger på jobbet och har faktiskt trivts i den idag. Man blir faktiskt glad av lite färg
    Kram på er
    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar