VivanDivan

VivanDivan

söndag 13 februari 2011

❤Dagens på väg på kärleksmiddag❤

Nu har vi gjort oss iordning för att åka iväg på kärleksmiddag och sen bio. Barnen ska vi lämna hos mina föräldrar och det gillar de verkligen. Kommer bli sååå bortskämda som vanligt. Vi ska gå till en jättefin restaurang och sen blir det denna film:

meet-the-parents-little-fockers_127400489 

Ska bli jättemysigt att få lite “vuxentid” på tu man hand. Tror jag alla par behöver för att vårda kärleken och det har ju inget med hur mycket man älskar sina barn att göra. Vi har med oss barnen på nästan allt så denna lilla stund tycker jag vi kan få unna oss att njuta av.

Var väldigt svårt att hitta en bra outfit dock. Tror jag provade halva garderoben innan jag bestämde mig. Ville ha något lite uppklätt men samtidigt bekvämt och kände inte för klänning eller kjol så då blev det detta:

Top och wrap-pants från G-star, skor Friis & Company och fuskpälsjacka från Ellos (förra årets modell). Halsband Rock by Sweden

P1060568P1060566P1060567P1060569P1060570P1060571P1060572P1060576P1060574P1060573P1060575P1060577P1060578

❤Puss & Kram❤

/Vivvi

7 kommentarer:

  1. Åh så snyggt! Gillade verkligen dina byxor:)
    Självklart ska ni unna er lite egentid, helt rätt! Hoppas att ni får en mysig kväll!
    Kram!
    /C.

    SvaraRadera
  2. Supercoolt!!!!
    Kram och ha det så mysigt!!!

    SvaraRadera
  3. Perfekt outfit ju. =) Byxorna är sååå snygga.
    Läste ditt inlägg om poser man har när man fotar sina outfits. Det där med att man verkligen skulle vilja få hjälp att fota skulle ju vara det bästa helt klart men Dennis vägrar precis lika mycket han och tycker det är skitlarvigt med bloggen, haha. Så du är inte ensam... =) Hoppas ni har en toppenkväll. Kram

    SvaraRadera
  4. Såååå snyggt byxorna tooo die for..toppen likaså!! Älskar fuskpälsar önskar jag hade en i mina ägor liksom prixet över :)

    Men behöver verkligen få lite egentid som vuxna göra nåt vuxet det behöver man så man orkar vårda hela familjen !!

    Ha det supermysigt och tror filmen är bra de andra har ju varit det!!

    KRAM

    SvaraRadera
  5. Snyggt!
    Ha en finfin kväll med maken och ät och må gott!
    kram!

    SvaraRadera
  6. Snyggt, snyggt, snyggt! Stilikon :-) Hoppas ni har haft en mysig kväll!

    Kram

    SvaraRadera
  7. Tack snälla ni, gulliga, gulliga läsare :-)

    Linda: Skönt att det är fler än jag som har oförstående karlar :-)

    Kram på er allihop

    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar