VivanDivan

VivanDivan

lördag 5 februari 2011

Vivvi provar Full Embroided Lace Dress

God morgon! Imorse hade jag haft en önskan att få sova länge men knoddarna vaknade vid 6 och T ville upp tidigt för att åka skidor. Eftersom La Familia är totalt handlingsförlamade utan mamman var det bara att masa sig ur sängen. Snart ska vi på kalas till kusinen som fyller 8 år. Grattis Grattis!

Har inte bestämt vad jag ska ha på mig än så medans jag funderar provar jag mitt Traderafynd Odd Molly Full Embroided Lace Dress. (Jag är nästan säker på att den heter så. Rätta mig om jag har fel). Ni vet prinsessklänningen jag bara “råkade” klicka hem förra veckan. Nu får ni tänka bort svarta strumpbyxor och sportlinnet under för jag ville inte blända er med mina vinterbleka ben.

Vad tycker ni? Är detta jag? Klänningen är helt ljuvlig och jag tycker om den. Riktigt romantisk och jag kan tänka mig hur jag och T tar en underbar strandpromenad i skymningen i sommar och vinden blåser i den vida kjolen…..

Nä, vad f-n, hur lät det där? Måste vara klänningen som får mig sådär drömsk…

P1060055

P1060054P1060056P1060057P1060058P1060059P1060060P1060061P1060062

Återkommer lite senare med en dagens och det blir nog ett “skryt-inlägg” om min duktiga systerdotter också….

Puss & Kram

/Vivvi

8 kommentarer:

  1. En keeper - med eller utan sportlinne :))
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Ja den var jättesöt! Har aldrig sett den tidigare:-)
    kram

    SvaraRadera
  3. Åh denna är du verkligen fin i! Snygg till sommaren med bara ben men även till svarta strumpbyxor. Keeper:)
    Ha en skön lördag!
    Kram/C.

    SvaraRadera
  4. Hej du är jättejätte fin i den Mvh Lena

    SvaraRadera
  5. Den klänningen älskar jag! SÅ fin!!

    Kram

    SvaraRadera
  6. Wunderbar :-)
    Liksom du!!!
    Nuu har jag faktiskt lagt ut lite bilder på min blogg ( som ff väntar få tillbaka sin fina lila bakgrund men den funkar iallafall )
    http://lindblomman.se/evblog/index.php?blog=1
    Jag har min massagelokal ca 100 meter från NordLjus så idag har jag provat sjalar...& köpt en :-)

    Kickikramar,

    Love Forever!

    SvaraRadera
  7. Förstår att du är nöjd! Har dregglat lite över denna goding på Barkarby, men den var alldeles för dyr då...Bra köp! Kram

    SvaraRadera
  8. Tack tjejer! Den är faktiskt en keeper. Kan bli en fin midsommarstass känner jag. Har nog aldrig känt mig så romantisk (förrutom i min brudklänning) som i den här klänningen
    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar