VivanDivan

VivanDivan

lördag 19 februari 2011

Jag fryser…-26 grader här, dagens nr 1 och lite bilder från igår…

God förmiddag! Vi är precis hemkomna från innebandymatch. Ts dotter har börjat spela i flickor 10 år och de var jätteduktiga. Får lite sug faktiskt att börja spela igen.

Var en riktigt hektisk morgon med en liten Emilia som vaknat helt på fel sida. Ville inte duscha, inte ha de kläder jag lagt fram mm mm och när vi skulle åka hem fick hon ett utbrott igen och satte sig på backen i bara jackan. Då fick jag nog och T fick ta henne i sin bil på väg hem (vi hade varsin bil för han och Elin åkte in före oss andra). Nu sitter hon och tittar på en film och surar. Misstänker att det är förkylning på gång för näsan rinner och hon är lite blank på ögonen faktiskt.

Resten av dagen ska ägnas åt städning och ikväll blir det middag hos mina föräldrar och båda mina systrar kommer .Ååååå vad mysigt det ska bli.

Blir alltså två dagens idag. Just nu sitter jag med mössa, halsduk och tjock kofta för jag fryser något förskräckligt. Inne på andra tekoppen. Usch, börjar bli riktigt trött på den hör vintern nu. –26 grader, not so nice….

Dagens nr 1: Jeans, tröja, mössa och kofta G-star, stövlar UGG, sjal Love Forever. Kissen Hobbe agerar värmande accessoar :-)

P1060721P1060719P1060720P1060717P1060716P1060715P1060714P1060713P1060712P1060711

Här nedan står jag och kikar ut på min käre make som är ute och byter huvudsäkring ute i ladan. Blir så ibland när det är såhär kallt. Då orkar inte säkringarna med. Suck, gamla hus….

P1060728

Måste också lägga ut lite bilder från gårdagen. Vi åt jättegod middag med rostbiff och underbar grekisk sallad och gräddsås. Tycker inte det behövs potatis eller något till då men vi hade potatis till barnen i a f.

P1060706

Vi har länge tänkt att Felix ska få en ny stol till matbordet men tror inte vi ska ställa undan den gamla. Är någon annan i familjen som gillar den skarpt och ligger där så fort tillfället ges :-)

P1060705P1060704

Och så slutligen, en trött liten frusen kille som somnat i soffan i mammas kavaj. Undrar varför jag tänker att det bara saknas hatt och fet guldkedja för en perfekt look :-)

P1060708

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar