VivanDivan

VivanDivan

torsdag 24 februari 2011

Odd Molly Hookup mm hos Nelly och tips önskas till 5-åring

Nu är jag riktigt igång med bloggandet igen efter lite sjukdom och skrivkramp. Missa inte mitt förra inlägg i serien "Vivvis modemåsten vår 2011: Del 3".

Har varit en rätt hektiskt dag idag. Som vanligt när man varit borta från jobbet har man högvis med jobb att ta igen. Var också ner på stan på lunchen och efter jobbet för att försöka hitta födelsedagspresenter till Emilia som fyller 5 år på lördag. Suck, alldeles för nära jul. Hon fick ju det mesta hon önskat sig då och hon kan inte ens komma på något nu heller. Hon ska få en ny cykel och en annan sak vi bestämt att hon ska få är en egendag med mamma och pappa. Då får hon välja vad vi tre ska göra och Felix får vara hos barnvakt. Tycker det är viktigt att man gör sådant ibland för att barnen ska få känna att de får full uppmärksamhet. Speciellt som mina är så nära i ålder. Men något mer vill man ju ge. Förslag mottages tacksamt!!!!

Tänkte också jag skulle tipsa alla som letar med ljus och lykta efter Odd Molly Hookup klänningar så finns det nu i två modeller hos Nelly. Själv har jag inte fastnat för dessa men fick upp ögonen för både en blus och en kofta som jag inte ens tänkt på förut.

Först Hookup up Sleeved tunic

Hookup Sleeved Tunic SEK 1995, Odd Molly - NELLY.COM

 

Sen har vi allas favvo Hookup S/S dress

 Hookup S/S Dress SEK 2995, Odd Molly - NELLY.COM

Men vad tycker ni om den här koftan och blusen. Har helt missat dessa raringar

Kofta Calamity Cardigan

 Calamity Cardigan SEK 1995, Odd Molly - NELLY.COM

…och blus Centifolia blouse 

Centifolia Blouse SEK 995, Odd Molly - NELLY.COM

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

5 kommentarer:

  1. Kul att du är på G igen. Man har ju sina upp och ner...

    Kram!!!

    SvaraRadera
  2. I looooove Centifolia blouse! Tänkte köpa den till min Canna cardigan i indigo men jag har tydligen köpstopp nu :-D

    SvaraRadera
  3. Centifolian är uuuunderbar! Köpte den i dark magnolia....Kram

    SvaraRadera
  4. Hade inte heller tänkt på Centifolian men den är så fin. Köpte den direkt i blått på Mathilde då jag provat den. Såååå fin till jeans,vita converse,sommar.......sol............värme.....Oj fårlåt.......råkade drömma mig bort,ha,ha.
    Så köp den är mitt råd! Koftan har jag inte provat en.Kram Halvan

    SvaraRadera
  5. Centifolian kan nog bli en höjdare till sommaren. Funderar för fullt nu för det är ju sååå mycket man vill ha :-)

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar