VivanDivan

VivanDivan

lördag 12 februari 2011

Om jag blev bjuden på fest ikväll skulle jag ha på mig…och visst kan man blanda stilar…

Halloj igen! Har lite trist här hemma så jag roar mig med att hitta nya ställen att fota på i hemmet eftersom T klagar så bedrövligt dels på mina poser som han tycker är väldigt varierande – NOT och dels på att jag alltid tar dagens bilder på samma ställe. Poserna kan jag inte göra så mycket åt eftersom jag inte är någon “modemodell” så det får bli som det blir men några nya bakgrunder ska man väl kunna hitta ha ha. Måste dock finnas möjlighet att ställa upp kameran mot något så att det funkar med självutlösaren. Att ta i en spegel har jag gett upp, blir aldrig bra och T vägrar fota mig. Tycker hela bloggandet är löjligt….Winking smile

Har för övrigt en superdålig kompakt-digital-kamera och önskar mig innerligt en riktig systemkamera. Ser sååå mycket fina bloggar med underbara bilder och även om fotograferna är talangfulla kan man komma rätt långt med en bra kamera också.

Är riktigt himla partysugen idag så om nån vill bjuda mig på fest kommer jag ha ha. Var riktigt lääänge sen man var ut nu (räknar inte firmafest för det var ju slutet sällskap). Skulle jag då mot förmodan gå ut istället för att krypa ner i soffan med chips, godis och melodifestival ikväll skulle jag ha på mig detta: (kolla partyminen på bild 2 ha ha)

Sjal Love forever, linne Vila och jeans Dr Denim. Skor Friis & Company

P1060425

P1060422

Denna outfit kom jag egentligen på när jag höll på att klä mig imorse. Jag fick verkligen för mig att miss-matcha stilar idag och då blev det trashiga jeansen och romantisk lovely klänning Odd Molly Taradiddle dress i royal. Funkar faktiskt tycker jag. Vad tycker DU?

P1060421P1060420P1060419P1060418P1060417P1060415P1060416P1060414P1060413P1060411P1060412P1060410P1060406P1060409P1060408P1060407

Jaha, det var en enda lång rad “ego-bilder” kan ni tycka men det är bara för att jag ska hitta nåt bra ställe att fota på mina vänner så det får ni stå ut med ha ha

Puss & Kram

/Vivvi

4 kommentarer:

  1. Skitsnyggt med taradiddlen!!! Hoppas att du kommer iväg på någon fest när du nu vet vad du skulle haft på dig. För mig brukar det vara gisslet, alltså att inte komma på vad jag vill ha på mig.

    Kram K

    SvaraRadera
  2. Tufft med Taradiddlen och jeansen! Jag tycker du ska fortsätta fota där du brukar då jag älskar tapeten du har där.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Snygg skitsnyggt !! Tycker absolut man ska blanda romantiskt och tufft cool brytning blir inte för lullit GILLART!!!

    Är oxå partysugen och vet precis vad jag med skulla ha..hihi..skinnbyxor/linne med ett svart långt linne ett kortare över i spets med ett band man knyter till slips och high heels love it!! Men tyvärr blir det inget kväll får låtsas ;)

    KRAM och hoppas du ev kommer ut på pary :D

    SvaraRadera
  4. Tack snälla ni :-)
    Blev ju ingen fest men lika glad är jag för det.

    Hilde: Kul att du gillar tapeten, vi har funderat på den både en och två gånger men den passar liksom i vårt "gamla" hus.

    Tina: låt snyggt det där. Kul att prova och låtsas lite också. Blir ju enklare när man väl ska på party

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar