VivanDivan

VivanDivan

måndag 7 februari 2011

Odd Molly Shivers Blouse + lite Meandi

God kväll! Sitter här med en liten tjej med örvärk. Emilia Tufflan verkar ha jätteont i ena örat. Hon har ingen feber och verkar inte så förkyld så jag vet inte riktigt vad det kan vara men hon gråter och är uppenbart besvärad så hon fick lite alvedon. Få se om det blir bättre.

Nu måste jag göra en huge confession!. Jag har förbokat Odd Molly spring! Har ju dissat det totalt men med en 20% gilla-rabatt på Deepfling och den låga dollarn kände jag att jag ju måste beställa något. Fastnade då för denna: Odd Molly Shivers Blouse

p11_603-indigo_2ShiversBlousep11_603-indigoShiversBlousep11_603-indigo_1

Vet att många har dissat den men jag gillar den faktiskt. Tror den kan vara toppensnygg till slitna baggyjeans och enkelt vitt linne under. Såg de här bilderna i Deepflings blogg och då bestämde jag mig.

oddmolly_603shivers1oddmolly_603shivers2oddmolly_603shivers3

Synd bara att den rosa varianten inte gått i produktion men den blå får vara det näst bästa. Vad tycker DU? Hiss eller diss?

Nu har ju Meandi släppt sin vårkollektion och eftersom jag absolut inte har ork att ordna ett party gjorde jag en beställning genom en gammal klasskamrat som hade party lååångt härifrån som skulle ha party men det gick ju bra. Barnen fick välja två favoriter (lika bra så de använder grejerna) och det blev dessa:

Felix:

111104_individ_110119111109_individ_110119

Emilia:

111105_individ_110119111202_individ_110119

Nu ska jag ta hand om min lilla prinsessa

Puss & Kram

/Vivvi

8 kommentarer:

  1. Stort HISS!! Jag tycker den är cooool och helt speciell!! Den kommer att bli superfin på dig!! Snyggt förbokat.... jag tror inte du kommer ångra dig!! Precis som du säger så är den nog supersnygg till jeans och det ser man ju redan på bilderna från Deepfling...

    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag hissar den med :) har också förbokat den och hoppas den är så fin som på DF:s bilder/K

    SvaraRadera
  3. Jag har dissat den, men här för ett tag sedan såg jag bilden från DF och var tvungen att ändra mig. Hoppas du blir nöjd med den och att lilltjejen snart blir bättre.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Jag hissar! I LOVE IT:) Den står på köpelistan...
    Kram/C.

    SvaraRadera
  5. Dissade ända tills jag såg bilderna hos deepFLING. Den kommer att bli skitsnygg på dig!
    Hoppas ungkraken slipper ör-värk....Kram

    SvaraRadera
  6. Tack för era åsikter! Känns bra att fler hissar den :-) Nu får man bara vänta med spänning tills den kommer

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  7. jag har letat som en tok efter den där då den var slut innan jag hann boka den på DF. Men jag letar vidare. Det snyggaste jag sett!!!

    SvaraRadera
  8. Helena: Ja visst är den superfin. Hoppas verkligen du hittar den :-)
    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar