VivanDivan

VivanDivan

söndag 24 februari 2013

Veckans Kombo

Halloj därute! Här är det fortfarande sjukstuga. Emilia har fortfarande febertoppar på nästan 40 grader på eftermiddagen och idag ringde jag sjukvårdsupplysningen för tredje gången sen hon blev sjuk. De är säkert rätt trötta på mig nu men ack så hjälpsamma och ger bra råd. Vi ska nu under eftermiddagen idag hålla koll på att hon kissar och gör hon inte det måste vi åka in akut. Försöker få i henne vätska i a f men hon är bra medtagen nu efter fem dagar med hög feber. :-( Imorgon ska vi höra av oss till familjeläkaren igen om det inte vänder tyckte de.

Det här innebär förstås att jag inte har så mycket att skriva om för vi är rätt isolerade här just nu. T har varit iväg med Felix på innebandyträning imorse och skoterutflykt på eftermiddagen så han får komma ut lite i a f. Emilia vill helst ha sin mamma så själv har jag inte varit utanför dörren sen i torsdags när vi bara for iväg till doktorn en sväng. Men vet ni, det gör mig inget för vill hon ha sin mamma nära när hon är sjuk så kan jag offra vadsomhelst. Får se vem som åker och jobbar imorgon. Inte helt färdigdiskuterat än.

Satt och roade mig med att kika på lite vårkläder i webshopparna och oh my så mycket fint som kommer. Jag faller ofta för de där lite boho-chica outfitsen på våren. Rockigt till vintern och boho och romantiskt till sommaren. Sån är jag :)

w1307

Klänning Odd Molly Firestarter Remix, sjal Ester Elenora, väska Campomaggi och skor Bullboxer. Snyggelisnyggt tycker jag :)

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

4 kommentarer:

  1. Usch krya på sig lill tjejen. Inte alls bra. Så hög feber.
    Gäller att ha koll på dom de små liven. 40 grader!
    Lovely kläder skor... Underbar snygg klänning. Måste ta ett närmare kik på.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hoppas det vänder snart så lillstumpan kan pigga på sig, brukar ta ett tag att återhämta sig efter så många feberdagar. Man vill ju göra allt för sina telningar, men trolla bort sjukdom har man inte klarat av ännu... kram Milla

    SvaraRadera
  3. Men stackars er, och speciellt Emilia själv. Hoppas det vänder nu och att det går över av sig själv. Ja, kombon är snyggelisnygg!
    kram

    SvaraRadera
  4. Snyggt var det! Hoppas lillskruttan piggar på sig snart. Jobbigt för henne att gå och dra med den där febern så länge.....Kram!

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar