VivanDivan

VivanDivan

onsdag 27 februari 2013

Äntligen en dagens

God morgon sötisar! Äntligen är det dags för mig att komma tillbaka till verkligheten känns det som. Idag tar T hand om lilla sjuklingen och jag kommer skjutsa Felix till förskolan och sen iväg till jobbet. Faktiskt riktigt skönt men mindre kul att lilla snuttan som är helt galet mammig är helt tröstlös nu att jag ska åka. Det är inte lätt att vara liten och sjuk och orkeslös. Då blir det ju lätt så och det gör ju inte mindre ont i mammahjärtat att lämna henne då. Men det är nödvändigt dels för att jag måste på ett par möten idag och dels för att hon och T verkligen behöver egentiden tillsammans. De kommer säkert få en helt urmysig dag :)

Vad gäller sjukstatusen så tyckte jag ju igår att hon verkade piggare på morgonen och hade lägre feber. Dock blev hon hängigare igen under dagen och kom inte ur sängen på hela dagen. Febern steg igen till över 39 på eftermiddagen och det är jättesvårt att få i henne något. Jag börjar faktiskt bli riktigt orolig för henne nu då hon verkligen ser både tunn och blek ut så idag får T ringa familjeläkaren igen tror jag så de kanske kan kolla så hon inte blir uttorkad. Usch vad jobbigt det är när de små är sjuka. Man känner sig så himla hjälplös….

Men ni mina vänner ska i a f få den första dagens outfit på ett tag nu. Top Valerie, jeans G-star och skor Jeffrey Campbell.

P1260942P1260935P1260936P1260937P1260941P1260938P1260940

Osså ville lille prinsen vara med på några kort också. I ny baseballjacka och jeans från H&M och Lindex som han fick häromdagen när han och jag var på stan. Han valde alldeles själv :-)

P1260931P1260932P1260933

Nu ska jag ge snuttan en sista kram och så iväg till jobbet

Ha en fin dag alla söta

♥ Puss & Kram ♥
/Vivvi

1 kommentar:

  1. Så tuff!! Blir ännu bättre med ett halsband från September Room! :-)

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar