VivanDivan

VivanDivan

lördag 16 februari 2013

Kvällens partystass

Tjolahopp! Nu har jag roddat lite och tror jag bestämt kvällens partystass. Ska snart börja göra mig iordning för jag hatar att stressa. Gillar att gå omkring i lugn och ro, fixa naglarna, ta ett glas vin kanske och lyssna på bra partymusik. Vi blir ett gäng tjejer och kanske några grabbar som ska förfesta lite och sen ut på lokala stället här. 30+ är temat för kvällen så man måste fyllt 30 för att få komma in. Det brukar vara det en gång i månaden här i pyttestan och det är nog enda gången det är ok att gå ut för annars känner man sig vääääldigt gammal bland alla 18-åringar :-)

Så här är lite preview på kvällens stass. Kanske tar jag svarta skor till istället men tyckte det kunde vara lite coolt att bryta av med bruna. Matchar fjädrarna i örhängena tänkte jag :)

Jeans G-star, linne Bruuns Bazaar, skor UGG, halsband Unica och fjäderörhängen BikBok. Armbanden är från Kanarieöarna (present).

DSC_0467DSC_0469DSC_0474

Jupp, så får det nog bli :) Saknas på bilden någon kofta eller kavaj kanske. Tror det blir paljettjackan från Valerie….

Visar imorgon hur stassen blev på.

Jag har förresten också förhandslyssnat på låtarna till kvällens Melodifestival. Det blir bättre och bättre. Flera riktigt bra låtar var det. Ni kan förhandslyssna här:

Jag kommer helt klart rösta på Eddie. Riktigt bra :)

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

3 kommentarer:

  1. Åhhh så snyggt du kommer äga kvällen som mina tweenisar skulle sagt hihi !!
    Ha en FAB kväll nu :)!!!
    Kraam Tina

    SvaraRadera
  2. Ursnygg partystass, gillar färgen på byxorna. Ha nu en fantastisk partykväll. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  3. Hohooo ha en superkulig kväll :)
    Kram

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar