VivanDivan

VivanDivan

tisdag 19 februari 2013

Bästa köpet till barnrummet

Hallå därute vänner! Ligger just nu i sängen och mobilbloggar lite. Är helt slut i hjärnan känner jag. Tio timmars jobb idag utan rast och då blir hjärnan mos kan jag gott intyga...imorgon blir det hemmajobb då Emilia ska ta spruta och dessutom ska Felix vara med på barnens Vasalopp på morgonen fick jag höra idag och det vill man ju inte missa.

När vi flyttade i höstas köpte jag varsin gunga till barnens rum och det var absolut bästa investeringen till barnrummen vi gjort. Vääääldigt väl använda och de har jättekul med dem. Speciellt den runda i Felix rum. Här kan ni läsa om när jag köpte dem.

Ja ni ser ju nedan hur kul de har :-)

Härligt det ser ut att vara liten. Blir nästan lite sugen själv att svinga loss men undrar om den rackaren håller :-)

Nä, nu ska jag titta klart på en av mina favvofilmer ever...Örnnästet med Clintan. Det är nostalgi det och grymt bra :-)

Puss & Kram
/Vivvi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar