VivanDivan

VivanDivan

fredag 8 februari 2013

Nej men hur kunde jag tro…

…att jag skulle klara mig från influensan? Har under dagen känt mig jättelåg och ont i hela kroppen och gräslig huvudvärk. Ingen snuva men lite ont i halsen och fryser som en tok och jag tog tempen på mig själv nyss…38.2..jaha, fasen och till helgen också. Och jag som tänkte vi skulle göra nåt familjeaktigt ute i snön i helgen då vi varit mer eller mindre instängda hela veckan. Men Emilia har fortfarande feber och så jag då. Felix fick följa med T och handla nu så han fick komma ut en stund i a f. Han fick med sig en slant och köpa en varsin DVD till sig och Emilia. De har sånt där ställ med två för 99 på ICA och där brukar det finnas mycket i mina småttingars smak :)

Sen har han önskat chicky-bits med pommes frites ikväll så det får vi väl se till att fixa. Lite Gladiatorerna på det och en natts sömn så får jag hoppas att eländessjukan går över fort.

Vi gjorde i a f smoothies idag men det var bara jag och Emilia som gillade dem.

Jag tog hallon, blåbär, vinbär, björnbär och banan plus glass och lite mjölk. Smaskens…

DSC_0396

Önskar er en trevlig fredagskväll söta vänner så hörs vi när jag är lite piggare

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

4 kommentarer:

  1. Vi gör ofta sådana smaskiga smoothies, hoppas den hjälper dig att bli frisk. krya på dig! Kram Nilla

    SvaraRadera
  2. Ja då är vi två....megahosta, ont i kroppen o 38,7.....Inge vidare...

    Trodde jag skulle svimma påvägen hem. Alldeles yr.
    Ochså lite snuvkänsla på det.

    Men det går väl över.

    Kram.

    SvaraRadera
  3. Så trist med all sjuka. Hoppas att det är snabbt överståndet. Krya på dig!
    Kram

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar