VivanDivan

VivanDivan

tisdag 12 februari 2013

Clawdeen Wolf in da house…

God kväll mina vänner! Idag har dagen verkligen gått i ett. Ingen rast ingen ro, lunchen intogs vid datorn på jobbet och inga raster. Full tankeverksamhet precis hela dagen och min hjärna är rätt mör nu kan jag säga. Det där diskuterar jag och min man ofta. Vem som är tröttast när man kommer hem från jobbet. Skillnaden är att han har ett fysiskt jobb och är trött i kroppen när han kommer hem. Jag däremot är helt slut i huvudet oftast och jag hävdar att det tar längre tid att återhämta sig från sån trötthet än fysisk trötthet. Vad säger ni?

Detta har inget med vad jag skrev nyss att göra men kom på att jag glömt att visa min lilla snuttas kalas-outfit när hon var på barnkalas/maskerad för ett par veckor sedan. Min lilla Monster High-brutta….

Får jag lov att presentera Clawdeen Wolf :)

DSC_0296DSC_0294DSC_0295DSC_0297DSC_0298DSC_0299DSC_0300

originalet

Profile_art_-_Clawdeen_Wolf_twist

Jag måste erkänna att jag nog faktiskt tycker att hon överträffar sin mamma i posering alla gånger :) Kanske skulle lära mig lite av henne till mina dagens-fotograferingar. Har liksom lite inflation i poser känner jag he he

Nu zzzzzzzzzzzzzzzzzzz

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

4 kommentarer:

  1. Hahaha vad sött - hon gillar verkligen det där!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vad söööt hon är och det är roligt att klä ut sig.
    kram!

    SvaraRadera
  3. Herregud vad bedårande hon är!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Haha vilket underbart hår!!
    Det där med trötthet, många ggr när man är psykiskt slut (jag brukar kalla det hjärnstorm) så önskar man att den vore mer fysisk. Men det är stor skillad mot att tex köra slut på sig på gymmet än att jobba fysiskt med kroppen en hel dag vilket kan skapa en massa spänningar. Så jag tror det är lite samma lika. Men återhämtningen kan se lite olika ut. kram Milla

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar