VivanDivan

VivanDivan

onsdag 20 februari 2013

Håll tillgodo med en partystass

God morgon vänner! Idag sitter jag hemma och jobbar och passade på att stiga upp riktigt tidigt i ottan för att hinna beta av lite innan resten av familjen vaknat. Nu har de åkt iväg till jobb och förkola och jag ska precis äta lite frukost och passar på att blogga lite. Senare ska jag först iväg och kika på Felix när han åker Barnens Vasalopp och sen ska Emilia till skolläkaren och ta vaccinationsspruta. Lite orolig för snuttan för imorse var hon inte alls pigg. Jätteont i halsen sa hon och var jätteledsen när de skulle åka. “Du kommer väl sen mamma”. Tror hon är lite nervös kanske för sprutan eller också håller hon på att bli sjuk igen. Det vill vi INTE….

Har inte hunnit med någon dagens än men kom på att ni ju inte fått se min partystass från i lördags när det var lite galej med lite härliga donnor. Som vanligt var förfesten superkul men sen kunde man gott skippat den lokala “nattklubben” eller vad man ska kalla det. Jättelite folk och inget drag alls. Så jag åkte hem rätt tidigt faktiskt.

Stassen bestod av jeans G-star, topp Bruuns Bazaar och skor UGG. Jackan är Muubaa.

P1260872P1260865P1260868P1260871P1260867P1260866P1260869P1260870P1260874P1260873

Nehej, nu frukost och sen lite mer jobb innan jag far iväg en sväng. Ha en fin onsdag vänner

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

7 kommentarer:

  1. Ät upp dig!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jobbar på det men det är för mig lika svårt som det är för vissa att gå ner i vikt :-(

      Radera
  2. Fy vad elakt att kommentera någons vikt:(! Det är inte mer ok att säga att någon är för smal än att säga att någon är för tjock! Du är lika fin som vanligt V.! Hoppas du får en bra dag och att det går med vaccineringen av dottern! Kram Elle

    SvaraRadera
  3. Supersnyggt!!

    Hoppas lillan kryar på sig snabbt. Kram

    SvaraRadera
  4. Coola örhängen, var har du köpt dom?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj, jag minns faktiskt inte. De är rätt gamla. Kan vara Gina T eller Ur & Penn :-)

      /Vivvi

      Radera
  5. Coola örhängen, vart har du köpt dom?

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar