VivanDivan

VivanDivan

söndag 10 februari 2013

Tre helt ok actionfilmer

Hallå därute! Ni anar inte vilken slö dag det här blev i a f. Jag var inte alls så pigg som jag kände mig imorse utan har legat helt orkeslöst och ömsom sovit, ömsom tittat på film idag samt ätit massa onyttigheter. Familjen har fått klara sig bäst de vill för jag har inte orkat nånting. Usch, så det där samvetet på det. Vi skulle ju ha en mysig familjehelg och inte ligga i soffan/sängen och tryna. Och inte blev  det något städat heller. Fy sjutton vilken bortkastad helg. Men men, imorgon måndag och ny vecka och nu ska vi väl hoppas vi får vara friska ett tag här. Tänkte i a f kika in här och bjuda på ett par filmtips. Har hunnit med ett par stycken i helgen ju….:)

Först såg jag The cold light of day med bl a Bruce Willis.En helt ok thriller med högt tempo. Helt klart underhållande.

Får fyra VVVV av mig

 cold_light_of_day_ver4

Sen blev det Liam Neeson x 2 i form av Taken och Taken 2. Lite orealistiskt men bra action och högt tempo.

Tre VVV tycker jag båda var värda

taken1taken2

Roligare än så blir det inte här idag. Nu ska vi äta söndagsmiddag som kommer bestå av Ts Janssons Frestelse. Det kan man väl äta fast det inte är jul, eller hur?

:-)

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

1 kommentar:

  1. Absolut Jansson kan man äta jämt! Du, ta det lugnt nu, frisk blir man inte på en gång men jag hör dem som sjuknar om. Jag tror vi har samma filmsmak! (förutom det där med vampyrer). Taken-filmerna är spännande, om än klyschiga. Igår såg jag och sonen "Upside down" - en väldigt egen och fantastiskt läcker i fotot. En kärlekshistoria i fantasy/scifi miljö, ja den går inte att förklara, man måste se den och jag gillade den skarpt!! KRAM Milla

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar