VivanDivan

VivanDivan

torsdag 14 februari 2013

Kissekattmys

Hola campadres! Har ni firat Alla hjärtans dag idag då? Här har det varit lite sådär med det. Hade lite presenter med mig hem till mina kära men så mycket mer har vi inte orkat idag. Både T och jag var jättetrötta så det blev hämtmat idag men ett glas vin unnade jag mig i a f och  sen har vi myst i soffan en stund innan det var dags för nattning av två trötta små. Känner faktiskt att jag också skulle kunna somna nu, så trött är jag så jag har inte orkat ta kort på mina små presenter jag fått dels av mina barn och dels av finaste exilsystern från London :-) Får ta det imorgon istället. Ikväll bjuder jag bara på lite kissekattmysbilder. Hur gosiga är inte de här två hårbollarna?

DSC_0093

Har du tagit nån råtta idag kompis? Nä, har du? Sånt gör inte jag…

DSC_0094

Jag lånar lite filt av dig här nu då

DSC_0095

Kommer du åt att klia mig lite på magen om jag står såhär?

DSC_0096

Nehej, nä då drar jag väl då

DSC_0098

Jaha, ska jag ligga här själv nu alltså?

DSC_0099

Vad hittar han nu på för bus därborta?

DSC_0100

Rör du min svans Chewie så åker du på en snyting

DSC_0102

Det var allt för ikväll. Hoppas ni haft en underbar dag med blomster och choklad och massa kärlek från era nära.

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

1 kommentar:

  1. Vilka söta katter! Kom till att tänka på den bilden när din ena katt badar skumbad, min son tycker att den är så kul:))
    Kram

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar