VivanDivan

VivanDivan

måndag 18 februari 2013

Glömt kameraskrället och utedagens ett år sen

God morgon bloggisar! Jag tog mig friheten att ta lite bloggledigt igår som i kanske märkte. Var faktiskt inte ett dugg bakis från lördagens partajande men ack så trött. Kände mig riktigt slö och gjorde inte många knop på hela dagen. Men det är rätt skönt med såna dagar också :)

Igår kväll fick jag dock för mig att jag skulle lägga ut en partystass men tji fick jag för kameran hade jag visst glömt hos tjejen jag var på fest hos så no pics igår. Hittade dessutom inte något annat minneskort därhemma att sätta i systemkameran så det blev ingen dagens idag på morgonen heller så ni får hålla tillgodo med bilder från dagen för exakt ett år sen. Då var det riktigt kallt minns jag och det syns nog på bilderna också.

Jeans Circle of Trust, blus G-star, skor Primeboots och mössa G-star

P1210135_thumb[1]P1210125_thumb[6]P1210126_thumb[8]P1210130_thumb[5]P1210131_thumb[5]P1210133_thumb[5]P1210136_thumb[3]

Nu kör vi ny vecka igen då. På onsdag ska Emilia ta vaccinationsspruta så då har jag lovat att följa med henne. Då blir det hemma-jobbs-dag. Annars händer inte så mycket . Till helgen har vi inget planerat alls så det blir nog att städa lite för det blev lite si och så med det helgen som var.

Men först ska vi väl klara av måndagen :)

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

3 kommentarer:

  1. Vilken snygging. Älskar dina brallor...har samma fast mörka. Så sköna baggy. Vem plåtar dig?
    Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Tack söta :) De är sååå sköna tycker jag också :)

    Det är jag själv som plåtar med självutlösaren. Därav rätt varierad kvalitet på korten :)

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar