VivanDivan

VivanDivan

onsdag 13 februari 2013

Två tjejer som båda gillar ChillNorway och 14 dagar utan treo

God morgon! Onsdag idag och halvvägs genom veckan. Igår kväll åt vi minsann semlor på semeldagen (eller jag och Emilia åt. Felix åt en munk och T en chokladbit då de inte gillar semlor). Jag är i a f helt galen i semlor. Sååå himla gott. Har märkt att sen jag slutade med treo har jag blivit helt galet sötsugen. Har ju hört om rökare t ex som börjar äta godis när de slutar röka. Kan det alltså även hända när man slutar med treo? Skumt då jag aldrig varit en sockerråtta. Så nu får jag väl socker-detoxa mig snart här också :) Fast det kanske är bra så jag går upp några av de kilon som jag tappade under hösten. I a f är det nu 14 dagar sedan jag tog en treo sist och jag känner mig faktiskt jättenöjd med mig själv. Så det vill jag assa idag :)

Idag har jag och Emilia lika klänningar på oss fast olika färg. ChillNorway är en favorit både för henne och mig och Agat dress som jag har i blått är nog bland det skönaste jag äger och dessutom tycker jag den är snygg och funkar på jobbet fast det är plysch. Emilia har den i sand (tror den heter något annat i barnmodellen) och hon gillar den också jättemycket. :) Till min Agat dress har jag benvärmare också ChillNorway, skor UGG och sjal B.Loved. Också en favvo då den är helt galet mjuk och skön. Har den varje dag till min vinterjacka :)

P1260835P1260834P1260838P1260836P1260833P1260823P1260832P1260824P1260831P1260830P1260829P1260825

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

2 kommentarer:

  1. Åh, den blåa klänningen är UNDERBAR!! Vill också haaaa!
    Vet du, det sägs att om man är "trött i huvet" efter en dag på jobbet, så är den bästa medicinen att göra nåt fysiskt, dvs träna, skotta snö...Men om du är fysiskt trött, då ska du vila kroppen och ta det lugnt. Jag tycker att det stämmer, funkar bra för mig iaf.
    Gillar din blogg, läser den ofta. Men guuud vad mycket kläder du har! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för tipset :-) Vet att jag borde motionera mer men tar mig liksom inte tiden

      Kram
      /Vivvi

      Radera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar