VivanDivan

VivanDivan

måndag 12 december 2011

Vad göra när man ligger sjuk…Maison Belle…

…jo det ska jag tala om. Jag har shoppat julklappar. ´Faktiskt nästan helt klart nu och det känns otroligt skönt. Prisat vare internet och webshoppar. Klick, klick så är hela julen kirrad….

God eftermiddag förresten. Hur har ni det? Jag har legat som en död sill nästan hela dagen. Gjorde ett tappert försök på förmiddagen och jobbade några timmar men på eftermiddagen har huvudvärken slagit till så jag var tvungen att ta datorn och lägga mig i sängen. Lite nytta blev dock gjort som sagt med julklappsklickandet.

Men det finns en sak som jag inte hittar någonstans. Nån som sett Maison Belle christams cleaner från Isabella Smith någonstans? De verkar vara slut överallt i svenska webshoppar. Har fått för mig att de doftar supergott och skulle dessutom vara en perfekt julklapp till en viss person jag känner :-). Dessutom helt miljövänliga och naturliga ingredienser så det är ju ett plus…

Maison belle christmas

Nu back to bed

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

7 kommentarer:

  1. Jag har också klickat hem lite julklappar så nu har jag bara ett par kvar. Känns skönt! Hoppas du blir frisk snart! Kram Kram

    SvaraRadera
  2. Krya på dig fina Vivvi! Skönt att bli klar med julklapparna om inte annat.
    kram

    SvaraRadera
  3. Vet om två Webshoppar Cest la vie (tror det stavas så ) och Ellis corner som har haft Maison Belle Christmas clean.
    Tack för en prima blogg. Krya på dig.
    Ullis

    SvaraRadera
  4. Uppdatering!!!!
    Sorry såg sedan att det var slutsålt hos båda...
    Ullis

    SvaraRadera
  5. Toppen med julklappsshopping på nätet! Krya på dig nu, bara :) Vet att de har märket i en en fysisk butik nära mig som heter "Nicco lifestyle" som är en nyöpppnad "filial" till Nicco som numera bland annat finns på Meinto.se! Du kan säkert kontakta dem där på något sätt.. Lycka till!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Hoppas du piggar på dig snart vännen!
    Perfekt ja att shoppa julklappar så när man inte hinner på annat sätt!;)

    Kramar
    Adela

    SvaraRadera
  7. Hej!
    Här hittade jag den: http://www.hemtrevnad.nu/sv/rengoring/christmas-clean.html

    89kr + frakt
    God jul

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar