VivanDivan

VivanDivan

fredag 2 december 2011

En fyraåring som ger hjärtklappning varenda dag…

Halloj sötisar! Det blev inte riktigt halvdag idag ändå. På eftermiddagen började de testa en sak som jag är inblandad i och jag var tvungen att hjälpa till ett par timmar till. Men vi har haft det mysigt ändå jag och barnen. Jag var in på lokala Färg & Hobby-hörnan i stan och köpte lite pysselgrejer och så har vi pysslat på eftermiddagen också. Visar lite bilder på det senare men nu är jag bara tvungen att visa en bild på min son som jag tog för en stund sen. Att ha en fyraåring i värsta trotsåldern som gör precis vartenda hyss man kan hitta på. Tänk Emil i Lönneberga gånger 100 så har ni min son :) (goaste killen i världen ändå förstås) men sååå himla busig. I eftermiddag efter pysselstunden höll jag på att städa lite i vardagsrummet och när jag kommer ut i köket får jag denna uppenbarelse

P1190975

Felix tyckte det verkade vara en bra idé att åka bobby-car-motorcykel ner från diskbänken. Mmmm, min son, det tror jag INTE vi provar….Dessutom hade han tänkt norpa i vår myntskål som står på andra hyllan….den rackaren…Skyldig eller skyldig? Tyckte väl att han var smart med flykttransporten redo när han rånat oss på småpengar Smile

Återkommer med lite pysselbilder och så tänkte jag visa innehållet i två paket som kom idag också. Två saker jag är riktigt nöjd med. Få se om jag hinner ikväll, annars imorgon.

Hoppas ni får en fin kväll

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

5 kommentarer:

  1. Ett sånt litet busfrö :) Men söt som socker är han :) Nu blir jag nyfiken! Kram

    SvaraRadera
  2. Ha ha ha! Det är sådan barn man inte ska va orolig för! Dom lyckas med allt dom tar för sig i livet! KRAMAR

    SvaraRadera
  3. Hahaha vilken underbar bild! Klart fordonet ska vara på köksbänken :)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Ja herregud vad påhittiga dom är i bland! Kram!

    SvaraRadera
  5. Hej! Tittar in hos dig varje dag för stylingtips för du är ju sååå snygg varje dag! Och god smak har du! Därför vill jag ha ett litet stylingtips av dig... Om jag ska ha en svart klänning på fest, vilket är då snyggast att ha över, en paljettkavaj i guld eller en paljettkavaj i silver? Tacksam för ditt råd!
    Kram Suss

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar