VivanDivan

VivanDivan

fredag 30 december 2011

Att få ett fint tigerpaket värmer…

God kväll sötisar! Sitter nu i soffan efter en mastig lite försenad julmiddag här hemma. Vi var borta hela förra helgen på middagar och i veckan har T ju jobbat så vår julmat som var tänkt till jul fick vi äta ikväll istället. Bara sånt vi tycker om och inget märkvärdigt men mätt är jag…

Småttingarna sitter och tittar på film och jag tänkte också se nån lättsam rulle tänkte jag…

I förrgår fick jag förresten ett så fint paket. Från finaste Oslotigern som lottade ut en så fin ljusslinga. Precis en sån jag letat efter och tänk, jag vann! Och jag blev så glad och ännu gladare av det fina paketet och det söta lilla kortet.

Tack sötaste vännen!

DSC_0250

Och den lyser nu så fint i trappen som annars är så otroligt mörk såhär års då det är lite dåligt med kontakter och vi inte orkat dra några sladdar. Men nu lyser fina batteridrivna slingan på trappräcket och lyser upp och ger både julstämning och lyse så vi inte snubblar :)

Testade nya kameran med lite olika inställningar…

DSC_0260DSC_0256DSC_0259DSC_0261

Nu blir det filmmys i soffan. Ha en riktigt skön fredagskväll såhär sista fredagen det här året…

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

2 kommentarer:

  1. Paket är härligt - grattis :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Så fiffigt att lysa upp trappan med den!
    Önskar dig ett riktigt gott nytt år finaste Vivvi!
    Kram

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar