VivanDivan

VivanDivan

lördag 3 december 2011

Timberland Mukluk och Ester Elenora

God morgon i ottan! Jag och Emilia ligger nu nere i soffan och myser medans killarna sover däruppe. Tänkte jag skulle ladda batterierna med en bra film på datorn medans hon kikar på barn-TV. Sen kör vi ett städpass och röjer av här hemma och sen funderar jag på om vi skulle baka lussekatter på eftermiddagen. Vi får se hur vi hinner, annars gör vi det imorgon. Tack för tipsen förresten på aktiviteter man kan göra. Vi kör nog en lugn hemmahelg med bara mys och lite bak kanske…Ska laga något riktigt gott ikväll tror jag…

Igår fick jag ju två paket och jag är jättenöjd med innehållen. Snön får gärna komma nu för nu har jag ett par riktigt varma och goa och dessutom vattentäta stövlar. Timberland Mukluks från Ellos med 40% rabatt. Not bad.. Skönare stövel får man leta efter…

P1190959P1190962P1190960P1190963

I andra paketet låg Ester Elenora Louise Dress från Selected Style till riktigt bra rea. Som vanligt med Ester Elenora så är det one-size och ibland funkar det och ibland inte men den här sitter bra. Finns band i ryggen som går att knyta. Jätteskön bomullskvaliet…

P1190953P1190954P1190955P1190956P1190957P1190958

Nu blir det film och lite frukost. Hoppas ni får en bra lördag. Jag återkommer senare med lite tankar kring en fråga jag fick igår om vad som är snyggast: Guld eller Silver…fick lite funderingar där så det blir ett eget inlägg…Smile

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

5 kommentarer:

  1. Bra köp båda två - gillar min klänning skarpt. Och guld säger jag - i alla lägen :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Oj, det blir intressant det där. Nuförtiden är det ju okej att blanda, förr var det ju ett "faux pas". När jag var yngre fick jag bara guldsmycken, men jag har svängt fullständigt och säger silver.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Så fin du är i EE klänningen. Hur är den i strl, passar den även oss 42:or?

    Trevlig helg! Anna

    SvaraRadera
  4. Frösötös: Tack, ja visst är den fin :)

    Fröken Abbe: Det är svårt med silver och guld, jag gillar båda tror jag :)

    Anna: Tack! :-) Jag tycker den är åt det mindre hållet för att vara en EE. Jag ligger ju mellan 34-36 på kläder och på mig sitter den ganska bra om jag knyter åt den i bak.

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  5. Tack Vivvi!

    Då passar den helt säkert inte mig :P

    Kram Anna

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar