VivanDivan

VivanDivan

fredag 16 december 2011

Pyjamasparty och contrast dot wrap

God morgon bloggisar! Fredag igen och ikväll ska jag på pyjamasparty/julfest. Det är lite spännande. Jag är själv med och arrangerar och kvällen kommer bestå av lite hemliga aktiviteter som jag avslöjar imorgon ifall någon som ska vara med råkar läsa här :) Har ni varit på pyjamasparty nån gång? Det är ju supermysigt tycker jag. Slippa stassa upp sig i värsta partyoutfiten och bry sig om hår och smink. På med pyjamasen/morgonrocken/mysoverallen e t c och bara mys. Tror vi ska ha det hemma med familjen inom kort också. Barnen tycker det är superkul och de har haft det på förskolan någon gång.

Men än är det inte dags att sätta på pyjamasen. Först iväg till jobbet och en fullspäckad dag. Riktigt körigt såhär innan jul. Igår jobbade jag till åtta på kvällen och då hinner man ju bara hem och lägga sig i sängen och somna på en gång nästan. Barnen hade redan somnat och då känner man sig som en såååå himla dålig mamma. Nästan så att jag är sugen att skippa julfesten idag men det är så himla sällan jag gör något skoj så jag får ta igen det resten av helgen istället. Kan vara kul för barnen att bara vara med pappa en kväll också.

Idag inviger jag Odd Molly Contrast Dot Wrap som jag köpte på Tullhuset förra veckan. Har spanat på den hela hösten men varit osäker på vilken färg jag skulle välja. Men den grå kändes så rätt. Kommer ju funka till våren också med något vitt under t ex…Jag har den i strlk 1 och till idag blev det bara långt svart linne, strumpisar och stövlar JSFN. Halsband Diddi.

P1200286P1200294P1200292P1200284P1200285P1200287P1200288P1200289P1200290P1200291P1200293

Ha en fin dag bloggisar och en trevlig fredagskväll önskar jag er

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

8 kommentarer:

  1. Attans så snygg du är i den wrapen - väldans bra köp :) Jag såg inte klok ut i den - som en liten tant hihi. Hoppas julfesten blir kul!
    Kram

    SvaraRadera
  2. JUST BEAUTIFUL!!! :))
    Jeg er så glad for jeg har købt den også.
    Jeg har bare ikke indviet den endnu.

    Rigtig god weekend.

    Kram :)

    SvaraRadera
  3. Superfint!!! Jag spanar lite på den i mörkblått men den grå är ju underbar.
    Ha en fin pyjamasfest i kväll,
    kramar

    SvaraRadera
  4. Du är ju så vacker som alltid!!!

    Pyjamasparty kör vi ofta här hemma! mysigt!

    kramar

    SvaraRadera
  5. Jättesnygg, jag har också kollat, men svårt precis som du säger att välja färg. Nu finns väl inte många kvar:(
    Ha en underbart skojig kväll.
    Kram/ Berit

    SvaraRadera
  6. Supersnyggt!
    Denna wrap är ju den ultimata jul-festklädseln. Jag talar av egen erfarenhet. Nästa gång den ska bäras hos mig blir på julafton. Kram!

    SvaraRadera
  7. Åh vad snyggt! Den sitter som en smäck på dig! Kram

    SvaraRadera
  8. Snygga Vivvi! Hoppas du har en fin kväll i PJ:)
    Kram

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar