VivanDivan

VivanDivan

måndag 26 december 2011

Första pre-spring in da house…

God morgon bloggisar! Igår var vi hem till mina föräldrar igen för en “andra” julafton med systerdottern som firade hos sin pappa på julafton. Idag blir det en “tredje” för idag kommer Ts stora dotter och vi ska fira lite här hemma. Dock blir det väldigt lugnt för hon har tydligen farit runt en del på sin mammas sida så vi tyckte det vore mysigare att bara vara hemma. Dock har jag bjudit över mina föräldrar och syskon för jag lade fram en kalkon igår som vi ska ha och den var av format gigantum så det blir trevligt med lite gäster. (Och nu undrar ni varför vi inte träffat Ts familj under julen och det beror på att de av tradition åker upp till fjällen över jul och nyår). Vi träffar dem sen när de kommer hem…

Men nu är det ett stooort MEEEEEN inför dagen. Jag är inte pigg alls. Genomförkyld igen och känner mig febrig och ont i kroppen och huvudvärk. Känns sådär att börja dagen med att fixa middag inför kvällen. Får hoppas det går över fram emot dagen…Jag måste ha världens sämsta immunförsvar. Fattar inte att jag kan vara snuvig nästan jämt….

Tänkte jag skulle visa mitt första Odd Molly pre-spring-plagg som jag köpte i torsdags på Tullhuset. Invigdes i fredags och den är sååå skön. Timeout tunic i vintage white. Till har jag skönaste jeansen från G-star som känns som leggins, stövlar Timberland Mukluks, halsband Oxxo och Cloud 69

P1200504P1200493P1200491P1200490P1200492P1200502P1200501P1200499P1200500P1200498P1200497P1200495P1200494

Jag provade tunikan i både storlek 0 och 1 och båda kunde jag ha men jag valde 1an för den var längre. Dock är den lite stor runt midjan och bak i ryggen men jag ville ha den lite längre så jag kan ha en underklänning under och ha den som klänning…Men den är alltså ganska generös i storleken…

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

3 kommentarer:

  1. Jag är också sugen på Timeout tunic! Så fin i ryggen! Tråkigt att vara risig över jul:( Vi har haft det likadant här med halsont som går runt......Kram!

    SvaraRadera
  2. SÅ fin!

    Krya på dig goa goa du!

    <3

    STOR KRAM

    SvaraRadera
  3. Stackars! Vad jobbigt att bli sjuk nu när gäster väntar. Hoppas du kryar på dig! Kram

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar