VivanDivan

VivanDivan

lördag 10 december 2011

Fredagsmys forts…+ Verona tunic

God morgon! Här har vi haft en morgon i sakta mak. Jag och Felix vaknade först runt 6 och en stund senare Emilia. T har precis kommit upp fyra timmar senare :) Vi hade urmysigt igår och jag satt i soffan med fötterna på bordet och ett sovande barnhuvud i knät från varsitt håll plus en katt på benen och tittade på Idolfinalen. Tycker helt klart Amanda var värd att vinna. Vilken stjärna hon är och jag tror att med rätt låtar och backup i form av bra skivbolag kan hon gå hur långt som helst. Dock brukar det ju bli ganska kortlivade karriärer för Idolvinnarna av någon skum anledning. Kanske inte är någon fördel att vinna….kan man ju fundera på om man inte har nåt annat i huvudet :)

P1200185

Jag fick ett litet paket igår också från Meinto med en till skön velouris. ChillNorway är ju verkligen bäst på att göra sköna men ändå snygga plagg. Den här heter Verona tunic och jag provade den bara igår med underklänningen jag haft på dagen. Tanken är nog att ha den till jeans senare men tänkte visa den bara…

P1200160P1200167P1200161P1200163P1200164P1200158P1200168P1200166

Nu ska jag sitta en stund och surfa runt efter julklappar. Känns som det börjar bli dags att ta tag i det där nu…Men iår har jag jättedåligt med inspiration. Vet inte vad jag ska köpa till nån. Jo förresten, jag har världens bästa julklapp på g till T men det kan jag ju inte avslöja här ifall han skulle läsa :)

Min egen önskelista är väldigt liten. Jag tycker det är roligare att ge än att få faktiskt. Känns inte som det finns nåt jag behöver så min önskan iår får nog bli att få vara med familjen så mycket som möjligt och mysa nästa år och att vi alla får vara friska och krya :)

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

5 kommentarer:

  1. Fin du är i velourisen!
    Jag har inte tagit tag i en enda julklapp än...:-D Ja, jag räknar inte den till mig själv då.
    Ha en fin dag idag och lycka till på julklappsjakten!

    kramar

    SvaraRadera
  2. Å den velourtunikan var super! Du är så fin i allt din lilla snygging!=) Mys med att ta det lugnt i soffan så, härligt! Oj, oj...här är många klappar kvar att köpa än!

    Kramar
    Adela

    SvaraRadera
  3. Vad mysigt ni har haft det. Jag gillar din nya velouris, den var verkligen snygg.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Här ska minsann också surfas:)) Du är då alltid lika tjusig:) Ha en härlig kväll fina :)

    SvaraRadera
  5. Så mysigt ni har haft det - och vilken fin tröstpresent det blev :-) Julklapparna klara tack och lov. Ska ge er lite julklappstips i luckan senare idag!

    Kram och ha en fin dag

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar