VivanDivan

VivanDivan

onsdag 14 december 2011

Blenda…å…Blenda

God morgon kära vänner! Fortfarande inte någon snö så långt ögat når. Emilia sade imorse: “Mamma, eftersom det inte har kommit nån snö så tycker jag vi struntar i julen”

Jaha, så jag får väl lämna tillbaka alla julklappar då :)

Vet ni, i måndags surfade jag in på Country Dreams webshop igen och kan man tänka sig, de verkar ha fyllt på med Blendor. 30% rabatt. Jipppie, så snabbt som sjutton beställde jag en 1a vintage brown och igår kom den (blixtsnabb leverans). Och jag är superglad att jag lyssnade på era råd att inte gå ner en storlek för den här sitter perfekt. Och skönare klänning har jag nog aldrig haft på mig. Nån sorts ullblandning och sååå mjuk och go och verkar dessutom skrynkelfri. Me like…

Till den idag har jag sjal KappAhl, stövlar JSFN och kofta Odd Molly Jumble knit vintage brown strlk 1. Underklänningen är från Cream

P1200251P1200248P1200257P1200255P1200249P1200253P1200254P1200256P1200258P1200259P1200260

Så nu är jag vääääldigt sugen på en i almost black också. Ni hade verkligen rätt alla ni Blenda-lovers därute. Den är underbar :)

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

6 kommentarer:

  1. Finns bara en sak att säga...

    Wow!!

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Välkommen till Blenda träsket:) Du är skitsnygg som vanligt!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Tunikan ser otroligt fin ut!!! Men inget mer shoppande för mig nu. Fick maken att buda hem en liten Molly imorse :)

    Kram

    SvaraRadera
  4. Så fin! Och superläckert ihop med koftan!
    Kram
    Helena

    SvaraRadera
  5. den ser helt underbar ut!!

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar