VivanDivan

VivanDivan

måndag 19 december 2011

Bloggledig helg

God morgon! Har ni saknat mig? :-) Jag har haft absolut ingenting att skriva om i helgen så det har varit lite tyst här i bloggen. Ibland får man liksom skrivkramp och det står still i huvudet. Det är inte det att jag inte gjort något värt att rapportera i helgen utan jag har bara inte haft ork eller lust att ta tag i det så så fick det vara. Lite semester från bloggen helt enkelt.

Men nu är jag tillbaka. Helgen har varit bra. I fredags hade vi jättemysig julfest med pyjamasparty. Lördagen bestod av en sväng till IKEA, mys med familjen och inte så mycket mer. Igår var det gympaavslutning och massa föräldrar och släktingar som var med och kikade på sina små telningar som var såååå duktiga. Gud vad stolt jag är över våra små gympakids. Fantastiskt vad duktiga de har blivit på bara en termin. Efter det var barnen bjudna på julbord med mina föräldrar som ville ha barnbarnen för sig själva ett par timmar. Då passade jag och T på att åka iväg och julshoppa lite och hämta lite möbler till hans kontor. Sen ett par timmar jobb på kvällen och avslutning med glögg och mys i soffan. En rätt bra helg men jag hann inte städa och julpynta så mycket som jag hade tänkt så nu i veckan blir det hektiskt på kvällarna. Vill inte känna mig stressad när fredag kommer utan vi får ta det i veckan istället…

Dagens idag är klänning ChillNorway Petunia dress i sand, kofta Ester Elenora, sjal Diddi och stövlar Björn Borg.

P1200435P1200437P1200436P1200438P1200439P1200441P1200440P1200442

Nu iväg ut i snöyran. Tänk att vi äntligen fått lite snö. Love it :)

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

6 kommentarer:

  1. Det är skönt att pausa när inspirationen tryter eller när man bara vill gör annat. Himlans snygg är du!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Visst ska man vara ledig ibland, det är ju jätteskönt!
    Ha en finfin vecka,
    kramar

    SvaraRadera
  3. Det är superskönt med lite bloggledighet ibland. Håller med om att man ibland bara inte har någonting att säga eller inte känner för att säga någonting. Då är det skönt att slippa. Och fin är du idag. Kram

    SvaraRadera
  4. Skönt att vara ledig ibland :-) Jag har bloggat, men tagit ledigt från läsandet i helgen. Hinner inte med när det händer så mycket annat skoj. You've got mail förresten - du är vinnaren i ljusslinge-tävlingen :-) Grattis!

    Kram

    SvaraRadera
  5. Skönt att lämna bloggen någon gång då och då;)
    Såklart vi saknar dig Vivi=) Fräsch som alltid är du!

    Kram
    Adela

    SvaraRadera
  6. Har mailat dig igen - det var ett par bokstäver som bytt plats i adressen :-)

    Kram!

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar