VivanDivan

VivanDivan

lördag 31 december 2011

Att äga en Versace…

…är en rätt mäktig känsla även om det är budgetvarianten Versace for H&M. Jag hade ju sån himla tur att fina Josanne köpte fel storlek och alltså ville sälja den till mig. En chansning då 34 ibland kan vara för litet men den här satt verkligen perfekt. Den kommer invigas ikväll förstås även om vi bara ska sitta hemma och mysa. Det kan ju vara lite kul att klä upp sig ändå och känna sig riktigt fin. Och det är ju synd att en sån liten pärla ska få hänga på en galge och samla damm. Just nu hänger den så fint på sovrumsdörren och väntar på att få användas.

DSC_0287DSC_0293DSC_0294

Etiketten ska sparas för alltid :) Nu förbannar jag bara mig själv för att jag glömde spraya mig med brun-utan-sol-spray igår så jag är blek som ett ritpapper men det får gå ändå :)

Hörs senare

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

4 kommentarer:

  1. Det ska bli riktig kul att se klänningen på, så kom ihåg att ta kort:) Jag önskar dig och familjen gott nytt år!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vad använder för solspray? Har inte hittat nåt bra o behöver tips!
    Gott Nytt År!
    Mvh V

    SvaraRadera
  3. Vad kul att ljusslingan blev bra :-)

    Du kommer förstås bli skitsnygg i Versacen, ser fram emot bilder!

    Tack för året som gått, kul att få träffa dig! Ett riktigt gott nytt 2012 och ha så skoj ikväll!

    Kram

    SvaraRadera
  4. Kommer att sitta super på dig!
    Gott Nytt År!
    Kram!!!

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar