VivanDivan

VivanDivan

fredag 30 december 2011

Mössa från Ester Elenora…

Halloj igen! Här har vi precis ätit en lite sen frukost eller “frunch” som vi kallar det (frukost-lunch). Emilia har gjort omelett och Felix klippt och stekt prinskorv. Själv åt jag rökt lax till omeletten. Supersmaskigt…

Visar lite bilder senare på barnens kokkonst men först ett par bilder på min nya mössa från Ester Elenora. Gillar den verkligen. Helt fantastiskt mjuk och go och tror den kommer hålla värmen på lilla huvudet i vinter (om det nu blir nån vinter)…

P1200559P1200556P1200557P1200558P1200560

Vill så gärna ha vantarna till mössan också. Kanske får beställa dem som nyårspresent till mig själv…Visst är de söta…

111106102108-04

(bild lånad från Lars-Johanna)

Ha en fin dag sötnosar. Nu ska jag ta tag i och städa lite inför nyår här. Det blir lugnt och skönt hemma med bara min syster och hennes dotter på besök. Vi tänkte laga lite god mat, dricka champagne och bara mysa. Så inga vilda nyårsfester för vår del inte…Fast det hindrar ju inte att man tar på sig finaste nyårsklänningen. Återkommer senare med vad det blir för nåt :)

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

3 kommentarer:

  1. Vilken söt!! Klart du måste ha vantarna till :-)

    Kram

    SvaraRadera
  2. TACK för att du länkade till den sidan Lars&Johanna, jag klickade in och såg till min lycka att mössan och vantar är på rea :D Happynation! Så de är på väg hem till mig, och jag säger som ovanstående KLART du mååååste ha vantarna. Tycker det är så söt med "senilsnöret", som barn vantar hihi omöjligt att springa ifrån dom, som jag alltid lyckas med. Kraaaaaam

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar