VivanDivan

VivanDivan

onsdag 21 december 2011

Här kommer filmen Felix “coolingdans” :-)

Nu mina vänner lyckades jag få till formatet på filmen så jag kunde ladda upp den så här kommer nu min son i sin egenkoreograferade dans till en version av Poker Face från filmen “Arthur och Minimojerna”. Jag filmade honom förra julen när han alltså var tre år och han är en riktig “coolingkille” tycker han själv. Ursäkta den mörka bilden men jag tror det går att uppfatta hans moves i a f :)

Och oj så vi har skrattat åt den här mannen och hans danser. Undrar vad det ska bli av den här killen….

Ser ni förresten att jag julpimpat bloggen lite. Tacky kanske men älskar man julen så gör man och iår gör jag allt för att få fram lite julkänslor :)

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

2 kommentarer:

  1. Gillar de där knytnäve och bicepsposerna - se upp morsan :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. japp han e en cooling, en sööööt en:)
    Kram/ Berit

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar