VivanDivan

VivanDivan

torsdag 8 december 2011

Lunchefterlysning

Halloj! Smiter in en snabbis på lunchen för en efterlysning. Jag är som vanligt så himla seg med att bestämma mig för saker och så också när det gäller Odd Molly Blenda short dress som alla talar så väl om. Nu har jag den på hjärnan och kan inte få ur den. Hade bestämt mig för att beställa den från Country Dreams rea men då var den borta. Suck….har sett den till fullpris på några ställen men är det nån som sett den på rea nånstans eller är det nån som köpt en i strlk 1 som ni ångrat och vill sälja till mig? Vore topp!

9036531-origpic-9a48d6

Nu, back to work.

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

6 kommentarer:

  1. FOLK har rea också. Men vet inte om de har den. Lycka till! Kram

    SvaraRadera
  2. Jag kanske ska in på Folk i eftermiddag, kan ta en kik åt dig. :-D

    Kramar

    SvaraRadera
  3. Hej, om du kan tänka dig Blenda tunic istället så finns den i almost black, size 1 hos deepFLING på rea.
    Jag har köpt både short dress och tunic och tycker båda är fina, dock väldigt tunna och lite sladdriga i tyget. Jag tycker nog att Blenda tunic är lite snyggare på, short dressen är längre och blir därför lätt sladdrig. Jag har haft otur och short dressen sprack under båda armarna. Vet inte om just min var ett dåligt exemplar eller om det är för att denna modell är så tunn i tyget.

    Mvh Catherine

    SvaraRadera
  4. Hej

    Jag har en helt ny i storl 0 , den är rymlig i storl och jag brukar ju ha storl 1 annars.
    Maila mig på albinoaugust@gmail.com
    MVH CJ

    SvaraRadera
  5. Deepfling har den i stl 0 för 89 dollar.
    kram!

    SvaraRadera
  6. Hoppas verkligen du hittar en Blenda. Hon är beroendeframkallande och snygg.
    Kram

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar