VivanDivan

VivanDivan

söndag 5 juni 2011

Söndags-snyltarna

Halloj vänner! Uruselt bloggande idag. Det är en sån där dag ni vet då man frågar sig själv varför man var tvungen att dricka de där sista glasen vin. Blä vad dålig jag varit idag. Låg i sängen till 11 och sen förflyttade vi oss till soffan och film ett par timmar till innan vi åkte ut och hämtade de små hos farmor och farfar. Precis lagom att få lite pannbiff. Sen stannade vi till hos mina föräldrar och har precis fått grillspett och snart lite god efterrätt. Perfekt en dag som denna.:-)

Blev ingen bild på gårdagens feststass och bara en halvtaskig bild på dagens tagen i mina pärons spegel. Långklänning La Redoute, skärp pieces och halsband Gina Tricot.

Published with Blogger-droid v1.6.9

6 kommentarer:

  1. Ovanligt läcker för att vara bakis:) Jag ser ut som en skabb-råtta dagen efter;) Kram

    SvaraRadera
  2. Frösötösjuni 05, 2011

    Säger det samma - vore glad om jag såg ut så :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Jag instämmer med de ovan här. Du är jättesnygg!
    Kram

    SvaraRadera
  4. En till som instämmer - superläcker!!!!

    Kram

    SvaraRadera
  5. Så ska man må efter en bra fest :-) Och när du ser så bra ut också bakfull kan du ju kosta på dig en fest då och då :-) Jättefin som vanligt!

    Kram

    SvaraRadera
  6. Ha ha, skenet kan bedra! Smink är toppen såna där dagar men tack för att ni är så goa :-)

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar