VivanDivan

VivanDivan

onsdag 1 juni 2011

Chicy Shop…superfina budgettips

God morgon! Idag är vi hemma också. Inget mer kräkande från lillsnuttan och hon verkar pigg. Tack och lov men jag ropar inte hej än ifall Felix skulle få det också. Känns ju sådär att vara hemma med till synes friska barn men 48-timmars regeln måste man ju respektera. Och jag kan ju faktiskt jobba lite hemma också så jag ska inte klaga.

Har inte fått till någon dagens än men tänkte att jag måste bara tipsa er om en webshop med sååå fina saker. Jag älskar “crochet”, virkat och spets om ni så vill och de hade en hel del fint sånt + massa fina maxiklänningar t ex. Jag surfade runt och här är några favoriter. Butiken heter Chicy Shop.

km027-3xd0061-1kg037-2km023-4kl008-2

ka079-1ka088-1ka092-1kg051-1kg052-1ki004-4yvd42-2kk013-1kk014-4kk022-1kk030-2kk031-5kk032-3km029-4ks004-2

De har även lite skor och smycken

kr005-2kr007-1kr017-1kr018-1

Och för er med storbloggar ha ha…

ka060-1

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

10 kommentarer:

  1. Frösötösjuni 01, 2011

    Tack för tipset - älskar oxå virkat och ska titta in om en stund men först en fräck datorfråga :o) I går när jag var på jobbet kunde jag plötsligt logga in och Blogger kommunicerade alldeles utmärkt med mitt Googlekonto! Hemma går det inte. Har du något tips på hur jag kan göra för att få dem att prata med varandra även här hemma??? Håller tummarna för att lilla gubben inte blir sjuk - å inte du heller så klart :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Mycket fint, ska absolut kika in där! Ha en fin dag!
    Kramisar!!!

    SvaraRadera
  3. Frösötösjuni 01, 2011

    Tack SNÄLLA. Ska exprimentera lite m Explorer och Chrome när jag sovit en stund - helmosig nu :(
    Kramar

    SvaraRadera
  4. Frösötösjuni 01, 2011

    Google Chrome funkar :)) Gillar inte layouten eller typsnittet men får väl vänja mig ;)
    Kram å TACK

    SvaraRadera
  5. Ohh vad många finingar!
    kram

    SvaraRadera
  6. Sista terrorkommentaren ;) Mycket nöjd med mig själv har jag nu "customizerat" Chrome så att den passar mig perfekt :))
    KRAM

    SvaraRadera
  7. Toppen Frösötös :-)

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  8. Gud vad många fina klänningar att titta på...och bra pris. Tack för fina tips!!
    Jag älskar virkat också men just nu har jag cravings för något blått, liksom den perfekta blandningen mellan lavendel och himmelsblå.... på en klänning.

    Kram och ha en fin dag, hoppas du får lite sol.
    L

    SvaraRadera
  9. Jag har köpt några klänningar därifrån för ganska länge sedan, som är jättefina!!! Allt handlade jag på rea och blev då superbilligt!!! Den ena klänningen är så tidlöst romantisk! Tröttnar aldrig på den!
    Kram!

    SvaraRadera
  10. Jaaa, jag hade aldrig sett den webshoppen men den ska prövas inom kort :-)

    Lingon: Ja blått är ju underbart. Ääälskar oxå blått i alla nyanser...

    Viveca: Kul att höra att någon handlat där och blivit nöjd :-)

    Lindiloo: Fin dag till dig också :-)

    Hoffsan: Ja visst är det :-)

    Kram finisar
    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar