VivanDivan

VivanDivan

fredag 10 juni 2011

Bara lite blå idag

God morgon! Igår kväll hade jag något jättebra ämne som jag tänkte att det här ska jag skriva om imorgon bitti när jag vaknar. Jo, tjena, det fanns inte kvar i huvudet imorse så det var väl inte så viktigt då. Nu står det helt still istället i huvudet och jag bara svamlar…

Vi har fortfarande soligt och inget oväder så långt ögat når. Måste dragit runt vår lilla pyttehåla.

Idag är T hemma och ledig och barnen får då också vara hemma. De har det riktigt bra just nu. De har varit på förskolan 2 dagar på två veckor. Inte så tokigt när vädret är såhär och dessutom somnar de ju så sent på kvällarna så de är jättetrötta på morgnarna och behöver nog sova ut. Nu ligger de här och sussar så fint och mamman ska åka iväg till jobbet. Skönt faktiskt. Idag ska jag vara supereffektiv har jag bestämt och ignorerar huvudvärk och annat trams. :-)

Ikväll kommer Ts dotter hit och vi ska fira att hon fyllt 11 år. Familjemys på hög nivå och hon får välja mat. Det får alltid födelesedagsbarnet. Ska komplettera med lite småpresenter idag på lunchen tror jag. Vi har köpt lite kläder och ett par böcker men det är inte så lätt att hitta något till en bestämd 11-åring. Hon gillar kläder men har inte riktigt samma smak som mig så det är riktigt svårt…

Jag kör ju blå vecka men idag blir det bara inslag av blått i min Odd Molly Spinner Silk s/s dress strlk 0. Skor Donna Girl

P1120103P1120094P1120095P1120096P1120097P1120098P1120099P1120100P1120101

Hoppas ni får en superfin fredag vänner därute.

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

5 kommentarer:

  1. Den är så fiiiiiin! Eller rättare sagt, du är så fin i den :-) ha en mysig kväll!

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Jag tokgillar verkligen ryggen på den klänningen! Så snygg! Kram

    SvaraRadera
  3. Du är såååå snygg i den klänningen! Den sitter som en smäck på dig och färgerna passar dig perfekt!!!

    SvaraRadera
  4. Den är bara sååå fin vännen!!!

    Kram

    SvaraRadera
  5. Tack snälla ni :-)

    Kram och ha en skön dag vänner
    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar