VivanDivan

VivanDivan

onsdag 1 juni 2011

En blus, två stilar…

Halloj! Här det på. Jag har kunnat jobba en del och barnen har roat sig kungligt själva. Nyss var vi ut och hämtade posten. Hade önskat att filmen “Trassel” legat i brevlådan för den har vi beställt men det gjorde den inte. Hoppas på fredag istället…Hade ju varit lite fiffigt tänkte jag om de kunde sitta i lugn och ro och titta på den medans jag jobbade :-)

Nu väntar vi bara på att pappan ska komma hem från Sthlm så vi får umgås lite. Blir grillat ikväll hade jag tänkt och ett glas rött kan man kanske få unna sig för nu är det låååång helg…

Imorse kände jag för att testa lite kombosar. Plockade fram min Odd Molly wigwam shirt (tror jag den heter) i vitt strlk 1 från förra sommaren. Har inte använt den så mycket men tycker den egentligen är himla fin. Tänkte jag skulle prova med skärp och jag tyckte det funkade fint…Till den outfiten har jag en gammal långkjol från Vero Moda tror jag och flip-flop i silver från Tiamo Scorett och hatt från Lindex. Skärpet är H&M. Outfit nr 2 blir blusen utan skärp i lite tuffare stil med byxor från G-star som jag vikt upp till knickers och Converse…

Vilken stil är bäst? (Eller minst dålig, kan ju vara så att ni tycker jag är helt knasig i dessa combo-tankar)

P1110785P1110797P1110798P1110786

P1110788P1110803P1110802P1110790P1110791P1110801P1110799P1110793P1110800P1110794P1110796P1110795P1110789P1110787P1110792

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

11 kommentarer:

  1. Tycker båda var fina på dig!! Det beror väl på vilken stil du känner för..kjolen var ju lite mer romantisk om du känner för det en dag..
    Kram

    SvaraRadera
  2. Söt och snygg!! Gillar båda stilarna men lutar liiiite åt den tuffare :)

    Kram sötis

    SvaraRadera
  3. Jag gillar helt klart den lite tuffaren kombinationen bäst! Det helvita är också fint, men.. Ja, det är ju smaksak helt enkelt!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Åhh vilken fin Mollyblus! Undrar om de har den på Barkarby outlet när vi ska dit? Troligtvis inte men man vet ju såklart aldrig.

    kramis

    SvaraRadera
  5. Jättefin blus! Tycker du passar bäst i byxvarianten, men kjolen är också fin till. Bra att kunna ha lite olika kombos!

    Ha en bra kväll!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Jag föll för kombon m G-star! Jättekul med olika kombos med samma plagg
    Ha en fin kväll - kram!

    SvaraRadera
  7. Du är superläcker i hatten. Vågade du! Jag provade en härom dagen, men som dök fröken präktig upp bakom örat och undrade när jag skulle (våga) använda den...hm, när har du din?

    SvaraRadera
  8. Jag gillar den med byxorna bäst! Nu kör jag Google Chrome jag med och det går att kommentara överallt:) Kram!

    SvaraRadera
  9. Tack sötisar för era kommentarer. Är nog mest jag med baggysarna som ni observerat men med långkjol känner man sig lite romantisk på något sätt :-)

    Kram ni fina
    /Vivvi

    SvaraRadera
  10. Gillar dina kort. Tycker om att kika in här och mötas av en massa fina och roliga kort.
    Superbra inspirationskälla!
    Kram

    SvaraRadera
  11. Helena: Tack snälla, vad gullig du är

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar